Kavereita Lahdesta

Vierailija

Elikkäs olen kesäloman lopussa muuttanut Lahteen enkä tunne kun samalla luokalla olevat "koulu kaverit", joiden kanssa ei pahemmin ole yhteistä. Olen 17, harrastanut tanssia n.4 vuotta(nykytanssia,streettiä ja jazzia)Pidän juhlimisesta ja shoppailusta. Toivottavasti en vaikuta epätoivoiselta :D mutta vaikea saada kavereita uudelta paikkakunnalta kun uutta harrastustakaan en ole saanut aloitetuksi.Toivottavasti löytyisi samanhenkisiä kavereita tätä kautta:)

Kommentit (2)

Vierailija

Tervetuloa lahteen! Aikansa se saattaa viedä, jos ei ole luonnostaan itseään näyttävä ihminen. :) Ajallaan ne kaveritkin tulevat (jos löydät täältä kunnollisia kavereita, etkä selkäänpuukottajia tai muuten vain vääriin teihin johtavia ihmisiä) En ihan ole koko ikääni täälä asunut, suurimman osan, joten aika lailla olen lahtelainen nainen. Ilmoittele jotain jos haluat jutella lissää yms. :)

Hyvää syksyä!

Vierailija

Minäki aattelin tunkea itteni tähän ketjuun=)
Eli 23 vuotias naimisissa oleva eläinrakas naisihminen etsii kavereita Lahdesta, jotka ovat sen villeimmän kohellus kautensa eläneet. Baareissa on kiva joskus käydä mutta ennemmän mun juttu on kotona "tissuttelu" ja keskusteleminen maan ja taivaan välillä=)
Sähköpostini on nemi87@suomi24.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat