Kuinka monta kertaa olet pettänyt?

Vierailija

Elikkäs ihan uteliaisuuden vuoksi haluaisin tietää että montako kertaa olette pettäneet saman suhteen aikana? Tai koko elämän aikana?

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

En ole pettänyt kertaakaan poikaystävääni kenenkään kanssa, mutta olen kyllä sinkkuna harrastanut seksiä varatun miehen kanssa.

Vierailija

Erään entisen suhteen aikana petin kerran. Suhde ei kuitenkaan ollut mitenkään kovin vakava, enemmänkin kaverisuhde höystettynä sekstailulla. Ainakaan mun mielestäni. Enivei, totta kai oli huono omatunto.

Tuon jälkeen en ole kyllä pettänyt, enkä petäkään. Tunnen ensimmäistä kertaa olevani tarkoituksen mukaisessa parisuhteessa, enkä voisi kuvitellakaan satuttavani häntä niin julmalla tavalla.

Vierailija

Olen kaukosuhteessa saksalaisen miehen kanssa ja kuulen hänen ystäviltään usein hänen känniseikkailuistaan, mitkä eivät pahemmin lämmitä mieltä. Myös yhteydenpito hänen osaltaan on hiipunut huomattavasti, soittoja ei ole kuulunut viimeiseen kahteen kuukauteen.

Nyt kesän lopuilla tapasin ystävän kautta erään miehen, jonka kanssa minulla synkkaa paremmin kuin hyvin. Olemme pitäneet yllä pientä salasuhdetta ja vaikka hän muistuttaakin minua tasaisin väliajoin, että "en ole unohtanut, että petät poikaystävääsi", omatunto ei pahemmin paina.

Mahtaako olla suhteen tuoma katkeruus vai hullu läheisyyden kaipuu kun ajoi tähän.. Ken tietää, nautin joka hetkestä.

Vierailija

En ole ikinä pettänyt, enkä ikinä petä. Mielestäni se on aivan järkyttävä julkinen nöyryytys sille toiselle osapuolelle. Jos tekee mieli jotain toista ihmistä, mielestäni ensin laitetaan nykyinen suhde poikki, ennen kuin mennään muiden kanssa mitään säätämään.

Vaikka itseäni on petetty, ikinä pettäminen ei ole tullut mieleen edes niin sanotussa kostomielessä. Mä en vaan kestäisi itseäni sen jälkeen, kun tietäisin että olisin tuottanut samanlaista tuskaa sille toiselle, mitä joskus itse olen joutunut kokemaan.

Vierailija

En ole pettäny kertaakaan missään parisuhteessa. Nyt olen seurustellut mieheni kanssa useita vuosia, ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä parin lemmikin kanssa. En voisi edes ajatella tekeväni mitään, mikä satuttaa rakastani :( ajatuskin tuntuu pahalta. Olisi kiva kuitenkin kuulla jonkun pettäneen kommentti. Mikä saa ihmisen pettämään?

Vierailija

Mä oon pettänyt kaikkia poikaystäviäni, paitsi yhtä jonka kanssa olin kihloissa.

En ole yleensä tuntenut huonoa omatuntoa pettämisestä, ja olen osannut elää asian kanssa. Toisaalta, olen miettinyt, olenko todellakaan välittänyt aidosti näistä poikaystävistä, joita olen pettänyt. Yleensä suhteet on kaatuneet ihan muista syistä sitten.

Vierailija

FuchsiaRockin kanssa mietin samaa, että mikä saa ihmisen pettämään? Voisiko joku "pettäjä-ihminen" valaista omilla kokemuksillaan, että MIKSI. :) Itse vieläkin mietin, mikä itsessäni voi olla niin pahasti vialla, että pitää satuttaa niin pahasti...

Vierailija

Edellisessä suhteessani petin kerran - ja mitään en ole katunut yhtä paljon. Inhosin itseäni sen jälkeen todella paljon.

Syy pettämiseeni oli läheisyyden puute maustettuna humalalla ja suuttumisella. Poikaystäväni nimittäin ei ikinä oma-aloitteisesti tullut lähelleni tai koskettanut millään tavalla. Pettämisen sain anteeksi (kerroin siitä heti seuraavana päivänä), mutta myöhemmin kyllästyin läheisyyden puutteeseen ja jätin hänet. Mutta ainakin opin, että oli suhde millainen tahansa en enää petä ketään.

Vierailija

en vois pettää, ikinä. Enkä usko et voisiin olla ees ns. toinen nainen, ku must tuntuis niin hirveen väärältä koko ajan. Mul on moraali aika korkee näis asiois. Mm. tän takii en rupeis vaik ryyppää jätkäporukas ettei sit kävis mitää vahinkoo jos menis kontrolli.

Vierailija

Seksiä en ole harrastanut muiden kun oman miehen kanssa mutta suutelin miehen parhaan ystävän kanssa aivan oman mieheni edessä, enkä tosiaan osaa sanoa miksi!! Sillä olin todella vahvassa humalassa/lähes sammunut! Mutta silti kaduin sitä todella paljon!

Cik
Seuraa 
Liittynyt13.9.2010

kaikkia paitsi ihan ensimmäistä kunnon poikaystävää. itsellä ei kyllä ole ollut kuin 4 seurustelukumppania.
olen ollut kihloissa kohta pari vuotta mieheni kanssa ja ihan suhteen alkuvaiheilla (ei tunnettu kunnolla eikä tunteet ollut kovin vakavat vielä) petin kerran vanhan vakkarin kanssa... kerroin sen poikaystävälleni ja hän antoi anteeksi. sen jälkeen aloin vasta katumaan että olen ikinä mennyt pettämään ketään (sitä ennen siis ei ollut mitään omantunnontuskia).
mutta nykyään en enää mitenkään pystyisi pettämään, koska suhde on niin vakavalla pohjalla että en ensinnäkään siihen pystyisi eikä myöskään ole mitään syytäkään.
virheistä voi oppia :)

Vierailija

En ole koskaan pettänyt enkä toivottavasti koskaan tule pettämään. Rakastan poikaystävääni niin paljon, etten sietäisi itseäni sen jälkeen. Itse kun halveksin niitä jotka pettävät. Mielessäni on kyllä muutaman kerran käynyt, että millaista olisi esimerkiksi suudella jotain mukavaa tyyppiä, mutta seksiä en ole koskaan edes kuvitellut muiden kuin poikkikseni kanssa. Mitä nyt joskus olen nähnyt unta jossa harrastelen jonkun muun kanssa :)

Vierailija

En ole, enkä aio! Itse olen ollut petetty ja vuosi meni kunnes osasin taas luottaa miehiin ja olin todella maassa! Sen aikanen poikkis leperteli iha sikanaa imeliä ja vanno ettei aio ikinä minulle mitään pahaa.. niin mitäs sattuikaan UPS! Sitä en haluu kellekään. Kenenkään ei pitäisi kokea pettämistä! En aio kenellekään aiheuttaa samaa mielipahaa, kun oon ite kokenu..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat