Luulotutinenko ?

Vierailija

Mulla on monta ongelmaa,joten selitän alusta asti.
Minä ja poikaystäväni kutsutaan vaikka janiksi, olemme olleet yhessä nyt reilun vuoden. Alussa ei ollut mitään ongelmaa, sitten hänen perheensä muutti toiselle paikkakunnalle, heidän toiselle kotipaikkakunnalleen, noin 25km päähän, näimme vain viikonloppuisin. Alussa kaikki sujui hyvin, mutta sitten kaverit rupesivat olemaan tärkeitä, ja kun perjantaina menin sinne, ainut aika jolloin olimme kahdestaan, oli yöllä. Sitten ihmettelin kun hän rupesi olemaan veljensä ja hänen uuden tyttöystävän kanssa enemmän ja enemmän (veljen tyttöystävällä ja poikaystävälläni on ollut säätöä joskus) Minulle tuli huono tunne, ihan kuin kuudes aisti varoittaisi jostain, kun kysyin asiasta, olen kuulemma luulotautinen. Annoin asian olla, vihasin silti sitä tyttöä/naista. Sitten tämä veljen tyttöystävä laittoi minulle viestin, omista häistään, vietissä hän ilmoittaa että "jani" on pettänyt minua. Ensin jani kielsi asian, ja lopuksi myönsi. No asia saatiin sovittua ja sovimme asian myös "jaanan" kanssa. Tämän pettämisen aikaa en ole vieläkään saanut selville, jani väittää että se tapahtui tupareissa, ja jaana väittä että grillillä. Olen ruvenut miettimään että jos kumpikaan ei muista että missä se on tapahtunu, se on tapahtunu molemmissa paikoissa. Nyt on mennyt aikaa noin 2kk verran, ja mulle tuli taas samanlainen tunne, ja jani on ruvennut pyörimään taas jaanan seurassa, ja kuulen juttua että ne hymyilee paljon toisilleen ja yms yms perus flirttailua. Ja nykyään tämä jaana ei pidä minuun mitään yhteyttä, ja jani haukkuu heti luulotautiseks jos erehdyn kysymään onko jotain tapahtunut. Tulee vanha sanonta mieleen että jos kerran pettää, pettää toisenkin kerran. Mitä minun pitäisi tehdä, kun tämä "paha aavistus kasvaa ja kasvaa koko ajan.. Auttakaa

Kommentit (3)

Vierailija

mielestäni poikaystävälläsi ei ole mitään oikeutta haukkua sinua luulotautiseksi puhuessasi epäilyksistäsi, koska hänhän on jo pettänyt luottamuksesi. Jos hän oikeasti haluaisi nähdä vaivaa suhteenne eteen ja haluaisi että pääsette suhteessanne yli tuosta hänen syrjähypystään niin luulisi suhtautuvan ymmärtäväisemmin epäilyihisi ja pelkoihisi. Itse en varmaan katselisi moista toimintaa hetkeäkään

Vierailija

annoin sen anteeksi koska olen itse pettänyt häntä suhteemme alku-aikoina, mutta jos pettäminen menee seksiin tai vastaavaan, ja vielä saman henkilön kanssa, sitä en anna anteeksi. Pettämisessä oli siis kyseessa nuoleskelu ja kaikennäköistä ehdottelua.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat