Piilolinssien käyttäjät hoi!

Vierailija

Mistä ostatte piilarinne ja mitä piilareita käytätte?

Ite käytän Dailies-kertakäyttölinssejä, kun töissä kehtaan olla silmälaseillakin, menee sitten nuo linssit vapaa-ajalla. Ei silmälaseissa muuten mtn vikaa ole mutta kun ite näytän mielestäni ihan höhlältä ne päässä, vaikka mulla onkin kehyksettömät eli mukamas huomaamattomammat silmälasit.

Oon ostanu paikkakuntani optikkoliikkeestä tähän asti, yhessä paketissa 30kpl linssejä = 30 euroa. Kävin kattomassa sitä tv:ssäkin mainostettua lenson.com:ia, ja siellä vastaava paketti maksoi 10 euroa vähemmän. Postimaksuista en kyllä sitten tiedä että paljonko on. Tietääkö joku vielä tätäkin halvemman nettikaupan? Oon aika huono löytämään edullisimpia sivustoja netistä, mut sieltä ois kätevin tilailla... :P

Kommentit (12)

Vierailija

Sillon ku mä käytin vielä piilareita, niin mun optikkoliike kerto ite mulle hyvästä nettikaupasta, joka tais vielä olla niitten oma? Käytin Instrumentariumia, ja tottahan se on, että netistä saa tilattua halvemmalla:)

DolceG
Seuraa 
Liittynyt6.11.2009

Mä tilaan piilarit LensCatcher-nimisestä nettikaupasta, firma on saksalainen mutta sivut suomenkieliset. Toimitus on todella nopea, tuotteet on aina tullut n. viikossa, ottaen siis huomioon että ne tulevat Saksasta asti, postikulutkin ovat olleet vain n. 4 euroa. Käytän AirOptix-kuukausilinssejä, jotka tulevat tämän firman kautta kaikista halvimmiksi verrattuna muihin nettikauppoihin, optikkoliikkeistä puhumattakaan. Suosittelen ehdottomasti ainakin vertailemaan hintoja kyseisestä paikasta, ainoa miinus on että tuotteet saa maksettua vain luottokortilla.

Vierailija

mä käytän kans dailies-kertakäyttölinssejä ja ostan optikkoliikkeestä.
mulla kyllä makso muistaakseni 40-50e ainakin.. että ei mikään halpa homma. pitäs varmaan tota lensonia kokeilla ens kerralla. :)

mulla on kaapissa myös kuukausilinssejä, mutta niitä en oo käyttäny pitkään aikaan!

Vierailija

Mä ostan piilarini (kuukausipiilarit) lensway.fistä. Linssit tulevat todella nopeasti muutamassa päivässä ja hinta on reippaasti edullisempi mitä optikolla. Itse huomaan hintaeron erittäin selvästi, kun joudun aina ostamaan pari pakettia kerrallaan koska tarviin kahta eri vahvuutta.
Aivan samaa merkkiä en tuolta tilaile, mitä optikolta olen joskus ostanut, mutta muuten olen kyllä löytänyt sieltäkin itselleni sopivan merkin.

Vierailija
Habibi

Elikkäs ei muuta kun vertailua tekemään noista mainitsemistanne nettikaupoista, kiitos! :)

Itse ostan myös piilolinssit netistä ja on kyllä tullut reilusti halvemmaksi kuin ostaessani optikolta ennen. Itsekin vertailin eri kauppojen hintoja ennen ostamista. Kannattaa kokeilla piilolinssien hintavertailua: http://www.piilolinssit-hintavertailu.com/

Siinä saa helposti valittua haluaako ostaa kuukausilinssit vai kertakäyttölinssit. Sen valinnan jälkeen pääse valitsemaan suoraan omat piilolinssit. Hintavertailussa vaikuttaisia olevan aika laaja skaala erilaisia linssejä, ja omani sieltä ainakin löytyivät. Viime vuonna käytin myös jotain toista vastaavaa sivua piilolinssien vertailuun ja etsintään.

Vierailija

Kaytin kokonaisen vuoden kertakayttolinsseja ja nyt vaihdoin kuukausilinsseihin;
1. Laatu on aivan toistaluokkaa! Siis uskomaton ero, jos ennen olin tyytyvainen niin nyt olen triplasti tyytyvaisempi.
2. Hinta, laskin paljon meni rahaa vuodessa kertakayttoisiin ja vuoden kuukausilinsseihin ja vahan itkettaa, miten paljon on rahaa mennyt hukkaan.. noilla rahoilla olisi voinut tehda vaikka kivan matkan...
3. Paljon katevampaa koska naita linsseja voi kayttaa vaikka yota paivaa.. ei tarvitse siis kostean illan paatteeksi muistaa kaivaa niita piilareita pois(plus joskus on muutakin tekemista tiedossa ja ihanaa kun ei ole huolta talloin linsseista ;D)..

tulipas tasta myyntipuhe haha!

Puutteessa89
Seuraa 
Liittynyt26.9.2010

Mulla on ollu tapana vertailla hintoja täällä http://www.piilarivertailu.info/ ja sitten oon yleensä ottanu vaan halvimmat Purevisionit päähän.

Toinen silmä toric ja toinen normaali. Ei kovin kallista, viimeks taisin tilata LensOnilta tuon alennuskoodin kanssa.

LensWay:ssä oli se etu että tuli tilaus kotiin asti, mutta eipä tota LensOnin pakettia paha ollu hakea lähimmästä postista.

Yleensä on 4 viikkoa PUTKEEN linssit päässä ja sitten vaihdan. Mikäli koen, että on ongelmia kuivien silmien kanssa, niin otan pois päiväksi tai pariksi ja annan silmän hengittää. Käytän noin 3 kertaa päivässä linsseille sopivia silmätippoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat