Rintojen muodosta..

Seuraa 
Liittynyt2.5.2010

Kommentit (3)

Vierailija

Rintasi on sellaset kun ne on, ja huomioonottaen ikäsi niin ymmärrän tuon että omassa kehossa on kaikenlaista mistä ei itse pidä ja mistä kuvittelee että muutkaan eivät pidä. Kun ikää tulee niin se kehokin muuttuu ja alat hyväksyyn itsesi (ainakin toivon mukaan :D), joten ehkä unohdat tuon silikonihömpötyksen ajan myötä. ;> (Ei millään pahalla niille joilla on jtn täytettä tisseissä, mutta mun mielestä itseään on turha korjailla...nykypäivän älyttömyyksiä nuo kaikenmaailman kauneusleikkaukset sun muut... O.o).
Mun poikkis aina ihmettelee että mitä mun ryntäät on välillä kamalan isot ja pehmeet ja välillä "normaalikokoset" ja kiinteet, eli et oo ainoa jonka tisut ei aina oo samanmoiset. :D Itse en tuota niin huomaakaan kun en piittaa, sanon nyt taas että ihmisellä on sellaset rinnat kuin miksi ne kehittyy, ei sille mtn mahda. Opi oleen ylpee omasta vartalosta äläkä suotta kovin kriittisesti itseäsi peilistä kyttäile... :)
Seksi kuuluu mun mielestä niille jotka on sinut oman seksuaalisuutensa ja kehonsa kanssa. Tähän oljenkorteen tuskin kukaan tänä päivänä tarttuu kun jo jotkut 12-vuotiaat pikkumukulatkin harrastelee (joka mun mielestä on tosi surullista ja melko järkyttävääkin, ite olin 15 kun ekan kerran hommailin ja näin jälkeenpäin ajateltuna se oli liian aikaista...). Mut jokainen tekee omat ratkasunsa ja näin, en nyt kuitenkaan kännissä lähtis harrastelemaan varsinkaan noita ihan ensimmäisiä kertoja. Mut jooh, saarnaan kun joku äitihahmo, ehkä tämä riittää... :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat