Turha valehtelu..

Vierailija

Poikaystäväni on useasti jäänyt kiinni täysin mitättömistä pikku valheista. En ymmärrä niiden keksimiseen syytä alkuunkaan. Yli vuosi sitten poikaystäväni lähetteli eräälle tytölle hyvin intiimejä ja mielestäni sopimattomia viestejä ja jutteli paljon häen kanssaan netissä. Kaiken hän kielsi vielä silloinkin kun näytin hänen puhelimestaan viestejä mm. itsetyydytyksestä ja tissien nuolemisesta. Tällöin menetin osan luottamuksestani ja nämä pikkuvalheet epäilyttävät koko ajan lisää.
Kerran hän väitti, että facebookissa kaverityttö oli tarjonnut hänelle kyytiä kouluun. Vahingossa hän näytti kuitenkin tekstiviestit joilla pyysi itse kyytiä. Ja näitä aivan mitättömiä sepittelyjä on useita, aina ne kuitenkin littyvät tyttöihin. Olen ihmetellyt miksei hän voi kertoa totuutta, en ole koskaan ollut mustasukkainen vaikka hänellä on paljon tyttöpuolisia kavereita, mutta aina hän kieltää valehdelleensa. Joko minä olen ymmärtänyt tai kuullut väärin.
Voiko taustalla olla taas jotain oikeaa salattavaa vai onko poikaystävälläni joku tarve aina vääristellä ja väritellä asioita?

Kommentit (3)

Vierailija

Itelläkin kokemusta tuosta että kun on jo jäänyt kiinni niin silti vielä intetään että asia olisi valheen mukainen...ja nimenomaan koskien tekstiviestejä, puhelutietoja, msn-keskusteluja ym. En ymmärrä miks miehet vaan pahentaa tilannettaan ja syventää uskon puutetta itseään kohtaan tuolla tyylillä. Kaikkein parashan olisi kertoa itse asioista ennnen kuin jää kiinni, mutta jos ei ole munaa sitä tehdä niin edes sitten myöntäisi kaiken siinä vaiheessa kun tyttöystävälle on tavalla tai toisella selvinnyt tosiasiat.
Nykyisen poikkikseni kanssa oli etenkin alkuun paljon tuota ongelmaa, mistä seurasi se että olen mustasukkaisempi ja utelen enemmän mitä hän tekee, missä on ja kenen kanssa ym. silloin kun itse en ole hänen kanssaan. Itseäni harmittaa se, että minusta on tullut tuollainen, mutta eniten taas se, että kyttäilen: Tutkin puhelimen aina silloin tällöin, josko sieltä löytyisi epäilyttäviä puhelinnumeroita, tekstiviestejä tms. :S Eli kannattaa kyllä kertoa sille poikakaverillesi että miltä susta tuntuu, sillä jos asia jää sikseen niin pian oot itse niin vainoharhainen kultasi tekemisistä että pää sekoaa.
Ja tuohon kysymykseesi: Voihan sitä salattavaa olla jos sitä on ollut aiemminkin. Mä uskon siihenkin että jos pettää kerran niin pettää toistekin, miksie tämä pätisi myös valehteluasioissa? En nyt halua lietsoa sussa mitään epäluuloa miestäsi kohtaan tms. mut tämä on mun mielipide...mut keskustelkaa asioista ihan vakavissanne.

Vierailija

Miehet valehtelevat aina totuutta jos kysyy suoraa niin saa paskaa niskaa.
Sitten kun asiaa aletaan selvittämään tai alkaa itse tutkia huomaa kuinka paljon mies osaa valehdella. :/
Se on monesti aika raastavaa.
En tiedä mikä pakko miele miehillä on kihnata muiden naisten kanssa vaikka elää suhteessa. Ja pitää netis jne keskustella.
Sitten mennäään nettii ja kehutaan muita naisia. Pian aledtaan lähettäää intiimiä viestei jne :oo..Niin miehellistä :D

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Alkaa tuntua siltä että valehteleekohan minunkin poikaystävä jatkuvasti kun sanotte että kaikki miehet valehtelevat :D joskus olen saanut poikaystäväni kiinni pienistä valheista, mutta ikinä ne eivät ole liittyneet muihin naisiin. Olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta ja kyllästymistä ei ole tullut. Miehethän alkavat kiinnostua toisista naisista sitten, kun oman tuntee jo täysin... Että varmaan maailmasssa on myös yhden naisen miehiä, joista minä satun omistamaan yhden :) <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat