Ongelma!

Vierailija

Noniin,saas nähä osaanko muotoilla tän silleen et ymmärrätte.Mullon tosi iso ongelma.

Olen yh äiti ja olen ihastunut itseäni pari vuotta nuorempaan jätkään.Tässä on ollut sellasta yhteyden pitoa viitisen viikko puolin ja toisin,yleensä tän jätkän aloituksella tekstailtu,harvemmin nähty,yleensä sillonku otilla oltu.Ihan ekalla kerralla ku nähtiin niin muutama suukkokin vaihdettiin mutta sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään,tää jätkä on vaan mua kuskannut.Olen sanonut omasta kiinostuksestani hälle pariinkin otteeseen.

Noh tää jätkä on sanonut minulle et on myös ihastunu muhun,mutta sillä ei kuulemma tämän hetkinen elämäntilanne salli sitä ja et pelkää ehkä itteään.Vähän aikaa sitten sain tietää että sillä on sutinaa jonkun toisen kans ja kun asiasta kysyin et onko vakavaa ja pitääkö mun perääntyä niin laittoi vaan ettei ole vakavaa kenenkään munko itsensä kans.

Nyt sitten pitkän lämmittelyn (ei onnistuneen) jälkeen alan olemaan aika epätoivoinen tän jätkän suhteen ja alkanut miettimään että onkohan kiinostunut loppupeleissä vai ei....
Ite olen korviani myöten ihastunu enkä tiedä mitä teen,annanko asioiden jatkua näin ja katsoa että jos tää hyvällä tuurilla menis etiäpäin vai luovuntanko...Joka päivä ootan puhelimen äärellä tän ihmisen yhteyden ottoa ja petyn jos ei mitään kuulu.Neuvoja kaipaisin...

Kommentit (3)

Vierailija

Mahdollisesti jätkää jarruttelee tieto lapsestasi ja pelko isäpuoleksi ajautumisesta. Ei nimittäin kuulu kovin monen parikymppisen miehen ajatukseen uudesta suhteesta.

Mutta toisaalta taas jos tunteita riittää niin lapsi ei ole edes hidaste. Jos nyt jotain neuvoa pitää antaa niin elä ainakaan luovuta. Sillä et mitään häviä että annat asioiden mennä painollaan ja katsot mihin se johtaa.

Älä stressaa :D

Vierailija

Chu kiitos neuvosta...neuvo auttoi tilannettani vähän eteenpäin mutta nyt ongelma on kasvanut tavallaan...
Sain vihdoin ja viimein lämmitettyä hänet ja vietimme muutaman ihanan yönkin yhdessä ja kuljimme kaksin,mutta ihan yks kaks kaikki sitten kaatui...hän ei ottanut minuuun viimeisen yhteisen yön jälkeen oma-alotteisesti lainkaan yhteyttä ja hyvä että teksiviesteihin enä vastasi...nyt sitten eilen aamulla sain hältä viestin jossa kertoi ettei halua minun eikä kenenkään muunkaan kans sen kummosempaa...vaikka en ehottanut mitään seurusteluun viittaavaakaan...sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut ollenkaan enkä itsekkään ole kehdannut laittaa viestiä saati soittaa...
Ärsyttää suunattomasti että hän antoi oettaa ettäå jotain enemmän ja yhtäkkiä kaikki kaatui...mietityttää todella paljon että oliko oikeesti edes kiinostunut lainkaan vai iskikö hälle paniikki vai mitä...
nyt ikävöin ja haluaisin ottaa yhteyttä mutten kehtaa...mitä mun pitäs tehdä??
olen kohta kaksi vuotta ollut sinkku ja se alkaa todella rassaamaan kerta kaipaan sitä läheisyyttä ja hellyyttä...pari sellasta on ollut joista olen oikeesti välittänyt ja paljon mutta nekin kaatui joko siihen et ei halua vakavaa tai sitten exän luo palasi...nyt haluaisin oikeesti tän jätkän itelleni koska välitän hänestä todella paljon...jos jollakin saman laisia kokemuksia niin kuulisin erittäin mielelläni että miten toimitte ja saitteko haluamanne...

Vierailija

Itsekin joskus ollut samanlaisissa tilanteissa, kuten myös kaverini. Että mies on ensin kuuma ja sitten kylmä, sitten taas lämpenee ja kylmenee. Tämmösille on yleensä vain yksi selitys: Mies pyörittää useampaa yhtäaikaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat