Elämäni rakkaus ?

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa n. 2,5v. Mieheni on kaikkea, mitä ikinä olen voinut poikaystävältä odottaa; hän on ehdottoman luotettava, hellä, uskollinen, komea jne. ja rakastan häntä todella.
Emme ole kihloissa, emmekä edes virallisesti asu yhdessä.Nykyinen mieheni on minulle toinen pidempi parisuhde, kun hänelle olen taas ensimmäinen "virallinen" tyttöystävä.

Ongelma onkin siinä, että ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, seurustelin muutaman kuukauden aivan uskomattoman miehen kanssa.
Hän oli todella komea ja ihana,kunnes sitten päätti suhteemme ERITTÄIN tylysti tekstiviestillä. En saanut minkäänlaisia selityksiä, en mitään! Ja vielä ylioppilasjuhla-iltanani.
En ole takertuvainen, ja yleensä nielen herkästi tappioni, joten annoin asian olla, itkin ja mietin mikä vika minussa oli.
Tämän miehen kanssa tuntui, että rakkautemme olisi jäänyt täysin "kesken" kun alkuhuuma oli vasta parhaimmillaan kun hän jo heivasi minut.

Olen törmännyt häneen useasti baarissa tämän jälkeen, ja joka kertaa hän kysyy ensimmäiseksi, että joko olen eronnut poikaystävästäni,ja voitaisiinko vielä yrittää. Tunnen edelleen aivan hillitöntä vetoa tätä miestä kohtaan ja ajattelen häntä todella usein, kuitenkaan en ikinä pettäisi omaa miestäni hänen kanssaan.

Jotenkin tuntuu niin hullulta, että kaipaan tälläistä henkilöä, joka jätti minut NIIN tylysti ja vielä minulle tärkeänä päivänä.Ja siten taas toisaalta, hän on erittäin komea, tumma ja pitkä, aivan eri luokkaa kuin oma mieheni.

Mietinkin usein, että onko tämä pelkkää fyysistä vetovoimaa?
Minulla on äärettömän huono omatunto mieheni takia siitä, että ajattelin useasti toista miestä.
Mitä ihmettä minä teen?
Kiitos jos joku edes viitsii lukea : )

Kommentit (5)

Vierailija

Rakastunut voit olla vain yhteen mieheen mutta rakastaa voit monia ihmisiä. Ja yleensähän ihminen on rakastunut siihen joka pyörii mielessä eniten ja josta haaveilee ja jota ei voi vastustaa. Ettet vain olisi VAIN kiintynyt nykyiseen kummpaniisi rakkauden sijaan? Kehoittaisin menemään niinkuin sydän sanoo, itselleen ei voi valehdella :) En tiedä osasinko nyt ajatukseni oikein selittää mutta toivottavasti jotain avautui..
Jos päätät palata entisen komistuksesi luokse, ota kuitenkin ensin selvää että hän VARMASTI tarkoittaa sanojaan. Ja tee se jossain muualla kuin baarissa..

Vierailija

vaikeahan tilanne tuo on..itse ainakin punnitsisin tosi tarkkaan. plussat ja miinukset..kannattaako hyvä parisuhde heivata varsinkin jos jutusta tylyn miehen kanssa ei tulisikaan mitään..varovainen ainakin kannattaa olla, ettei satuta ketään..mutta jos asia vaivaa todella paljon etkä saa rauhaa, niin voithan ehkä ehdottaa pientä aikalisää nykyiselle poikaystävälle ja katsoa mitä tapahtuu..ehkä huomaatkin, että hän on paljon parempi..

Vierailija

Mun mielestä sulla on täysi oikeus vaatia tältä eksältäsi rehellinen selitys, miksi hän jätti sinut niin tylysti. Voihan olla, että hänellä oli joku todella hyvä syy, mutta silti hän jätti sinut todella huonona päivänä. Utelua ennen älä edes ajattele, että jättäisit nykyisesi hänen takiaan. Tuskin edes opit tuntemaan eksääsi kovin hyvin, jos seurustelitte vain muutaman kuukauden. Ainakin itse käytit hänestä vain sanoja "komea ja ihana, tumma ja pitkä". Tästä voisi kyllä hyvinkin päätellä, että tunnet häntä kohtaan vain fyysistä vetovoimaa.

Mutta tosiaan, tivaa seuraavan kerran vastauksia kun kohtaat hänet:) Jos vastaus on huono tai siinä on selittelyn makua, voisi se kertoa siitä, että hän voi jättää sinut toistekkin tylysti tai muuten kohdella paskamaisesti

Vierailija

Oon kyllä vähän sitä mieltä että on törkeää nykyistä poikaystävääsi kohtaan pitää häntä vain siltä varalta, jos eksäsi osoittautuukin idiootiksi tai haluttomaksi suhteeseen, mutta se on toki sinun päätöksesi.

Kuitenkin tästä eksästäsi. Yritä selvittää hänen muita naisiaan, miten hän on heitä kohdellut tai onko ko tyypillä mahdollisesti pelimiehen mainetta tms. Ehkä myös sitä kautta saat jotain käsitystä, kannattaako häneen sekaantua enää.

Vierailija

Mä en sinuna jättäis nykyistä suhdettasi. Sinulla on nyt hyvä, rakastava mies, miksi vaihtaisit hänet epäluotettavaan pelimieheen? Mistä tiedät, ettet tulisi jälleen jätetyksi tekstiviestillä, tai muuten petetyksi? Tee tälle tunkeilijalle selväksi, että jättää sut rauhaan, ja jatka elämääs oman miehesi kanssa. Ihastuksia tulee ja menee, ja jos tämä komea mies osoittaa kiinnostusta sinua kohtaan, on normaalia että olet imarreltu ja ajattelet asiaa paljon. Silti, ei kannata jättää onnellista suhdetta tällaisen liekin vuoksi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat