Hauskimmat/noloimmat/ikimustoisimmat iskutavat

Vierailija

NOniin ihanat cosmoittelijaihmiset :) Haluun kuulla teijän hauskimmat, noloimmat tai muuten vaan ikimuistoisimmat tavat joilla te ootte yrittäny iskee jonkun pojan/tytön/miehen/naisen tai sitten joku on yrittänyt iskeä teidät :)

mun ja mun entisen juttu alko siitä ku mä vaa yhtäkkiä näytin sille keskisormee koulus ja nauroin päälle :D sit me alettii juttelee jaa siit synty vuosisadan rakkaustarina :D

muttanyt on teidän vuoronne kertoa... :)

Kommentit (3)

Vierailija

Oli joku teemapäivä lukiossa, jolloin piti pukeutua mahdollisimman oudosti tai jotain. Sitte yhellä pojalla oli sellaset jotkut ihmeelliset hanskat ja se otti ne pois ja kysyi minulta ihan tosissaan, että "Haluatko sä kokeilla miten hikiset kädet mulla on?"
Meinasin revetä totaalisesti, mutta kieltäydyin kuitenkin. Tiesin tämän iskuyritykseksi, sillä poika oli jo aiemmin osoittanut kiinnostuksen merkkejä. Ei tehonnut, mutta vieläkin naurattaa:D

Vierailija

Kerran laivalla joku kundi ensin rupatteli mulle niitä näitä ja sitte jossaki vaiheessa se hyvässä humalassa tokas yhtäkkiä että "tiedätkös, jos kauneus olisi maitoa,sä olisit kokonainen lehmä" Seurustelin tuolloin, eikä se jätkä kyllä muutenkaan ollut yhtään kiinnostava, kammottava takiainen itseasiassa :D Mutta ihan hupaisa ja persoonallinen yrityshän tuo oli :) Jäänyt ainaki parhaiten mieleen!

Vierailija

Mulla varmaan kaks pahinta on ollu ensin tää klisee "tietsä noi farkut näyttää hyvältä sun jalassa mut näyttäis paremmilta mun huoneen lattialla" Kyseinen herra ei tosiaan nähny mun farkkuja sen huoneen lattialla koskaan! :D

ja sit tää toinen..

Oltiin kaverin mökillä viettämässä juhannusta, kun sen ihme öykkäri kaveri tuli ihan umpi tunnelissa kuiskaamaan mun korvaan "Musta tuntuu että sä oot se jolle haluun menettää poikuuteni" Pysyin kaukana jätkästä koko illan mutta päädyin unelmieni pojun kainaloon myöhemmin samana iltana<3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat