miehet jotka ei osaa suudella ja suuri turhautuminen

Vierailija

Mikä minussa on vikana kun vedän puoleeni vain miehiä joilla ei ole suutelutaidoista minkäänlaista käsitystä? On niin todella turhauttavaa kun tapaa jonkun mukavan ja hyvännäköisen miehen niin sitten kun päästään suuteluasteelle niin onkin ihan totaalinen floppi. En halua kuulostaa mitenkää pinnalliselta, mutta itselläni ainakin kaikki halut ja kiinostus kuolee samantien jos mies paljastuukin huonoksi suutelijaksi. Ja voin kertoa että viime aikoina näitä floppeja on tullut vastaan jo ihan liian monta ja vielä peräkkäin! Eikö nykymiehet osaa enää suudella vai mikä tässä nyt on mättää. Toisaalta jos tässä aletaan ihan kunnolla harrastamaan syväpohdintaa niin en tiedä voisko tää mun ongelma johtua sitten vaan itsestäni, koska oon eronnu vuosi sitten mutta rakastan edelleen kusipää exääni jonka kanssa tulee säädettyä vähän väliä ja joka on niin uskomaton suutelija että saa jalat.

Eli nakatkaahan mietteitänne tänne, onko tosiaa kaikki miehet paskoja suutelemaan vai voiko tää johtua jostai ihan muusta, esim. exästäni. Haluaisin kuitenkin jo uuden parisuhteen ja mukavan miehen mutta kun aina kiinostus tyssää siinä vaiheessa kun pitää alkaa kuolia vaihtamaan.

Kommentit (1)

Vierailija

Moi :) paha ongelma sulla se voi johtua varmaankin exästäsi koska olet tottunut hänen hyvään suutelutaitoonsa ja nyt muut tuntuvat huonoilta mutta kokeile kebu-jätkiä (eli ulkomaalaisia esim .iran , afganistan. turkki pakistan kosovo jne...) voin sanoo ne on hyvii! itelläni yks semmoinen on <3 love him! itse en ole suomalainen enkä väitä että suomalaiset eivät osaa suudella mutta kokeile vaihtelua:D toivottavasti löydät rakkaasi <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat