Mies ei huomioi..

Vierailija

Tapasin nykyisen poikaystäväni noin 5kk:tta sitten..Tässä hiljattain sovimme, että voimme alkaa nyt seurustelemaan. Mies on minua vanhempi 8 vuotta, tämä ei ole ongelma minulle mutta mies ottaa useastikkin asian esille..Tykkään hänestä kovasti ja hän (ilmeisesti) minusta. Mutta olen nyt alkanut miettimään, että missä vika kun emme ole tyyliin koko ajan kiinni toisissamme, niinkuin seurustelun alkuhuumaan yleensä kuuluu?? Tai minä kyllä osoitan hänelle hellyyttä, menen halaamaan ja pussaan, mutta mies tekee tällaista hyvin hyvin harvoin minulle! Sielua oikein raastaa kun tuntuu että haluaisi viettää toisen kanssa enemmän aikaa ja olla lähekkäin mutta ei...Meillä molemmilla on takana vaikeita suhteita joissa on petetty yms, itsellänikin on takana melkein 8 vuotta kestänyt suhde ja voisin olla hyvin katkera monistakin asioista mutta kun en ole! Olen avoimin mielin nyt tässä uudessa suhteessa ja pystyn luottamaan poikaystävääni mutta olisiko näin, että hänellä sitten menneisyys vaivaa niin paljon, että hän ei vain uskalla osoittaa välittämistään minulle? Voisiko hän pelätä että minä petän hänet ja nyt tavallaan tarkkailee koko ajan minua ja sitä miten käyttäydyn? Olen ihan neuvoton asian kanssa, onko teillä muilla kokemuksia vastaavanlaisesta?

Kommentit (2)

Vierailija

Ei ikä ratkaise kaikkea mutta ajattelette eri asioista eri tavalla. Ehkä siksi tunnet ettei miehesi huomioi sinua. Voi olla myös, että miehesi on aiemmissa suhteissaan kokenut seurustelun alkuhuuman ja ehkä kyllästynyt siihen. En kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö hän sinun kanssasi haluaisi kokea sitä mutta voi olla, ettei se huuma ole hänelle enää niin tärkeää kuin se oli niinä ekoina seurustelukertoina. Ajan kanssa asia muuttaa merkitystään. Pääasia on, että hän haluaa olla kanssasi ja rakastaa sinua.

Olen huomannut itsekin, että ajatukset yhdessäolosta eivät aina kohtaa miehen ajatusten kanssa. Itse kun haluaisi halausta tai pusua niin mies ennemmin katselee tv:stä lempisarjaansa ja tokaisee: et ei nyt. Kieltämättä se riipaisee hetken ja joskus pistää kiukuksi mutta niistäkin asioista voi keskustella. Välillä on hyvä vaihtaa ajatuksia ja mielipiteitä asioista joihin kaipaisi muutosta. Mieheni kohdalla keskustelu auttoi ja saan kaipaamaani huomiota silloin tällöin.

En usko, että menneisyyttä kannattaa ottaa esiin koska useimmiten siitä yritetään päästä yli tai hetkellisesti unohtaa. Toki jokainen ihminen käsittelee menneisyyttään eri tavalla ja aika on se mikä parantaa haavoja.

Koittakaa löytää aikaa keskustelulle ja miettikää mitä sinä ja miehesi haluatte suhteeltanne ja jne. Uskon, että löydätte yhdessä sen kultaisen keskitien. Tosin se kyllä vaatii kärsivällisyyttä ja energiaa. Tsemppiä ajatusten vaihtoon ja löytäkää se hiipunut alkuhuuma tai ihastumisen/rakastumisen tunne.

Vierailija

Mun mielestä on vähän vaarallista alkaa ajattelemaan että suhteessa tietyssä ja tietyssä vaiheessa asiat KUULUISI olla tai mennä niin tai näin. Alkuhuuma on erilaista 15-vuotailla, 24-vuotiailla ja varmasti myös 30-vuotiailla. Lisäksi jokainen ihminen on erilainen, eihän alkuhuumaa tarvitse tulla ollenkaan. Pääasia on, että suhde toimii silti.

Oletko kysynyt mieheltä, mikä hänen näkökantansa on? Jos hän on yhtään samanlainen kuin oma mieheni, niin voi jopa olla, ettei moinen "ongelma" ole tullut hänen mieleensäkään - miehet osaavat taitavasti olla ajattelematta tällaisia asioita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat