Mikä hiustenväri on teidän mielestänne se paras?

Vierailija

Itse tykkään eniten ruskeista hiuksista, mutta kyllä muutkin värit ovat ihan ok

Kommentit (7)

Vierailija

mun mielestä vaaleet hiukset on hienot sinisten silmien kanssa - tulee jotenki sellanen luonnollinen kauneus.
mutta tykkään kans ruskeista hiuksista, kun on ruskeat silmät - samoin luonnollinen kauneus.

eli mun mielestä luonnolliset värit on parhaita, eikä niinkään ne väripurkeista saadut värit. :)

Vierailija

No vähän monitahonen kysymys kun omassa päässä tykkää ihan eri väreistä kun muilla, esim. mustat hiukset ei sovi mulle lainkaan kun oon niin kalpee mut joillekin taas sopii ihan älyttömän hyvin. Ite oon värjäilly jo monta vuotta (oma luonnollinen väri on pähkinänruskee), ja aina vähän vaihtelee että mitä väriä on: punasta, ruskeeta, blondia eri sävyinä...ja myös sitä mustaa joka ei sit kyllä todellakaan ollu mun juttu. :D At the moment on aikas paljon blondia laitettu raidoilla mut ei kokonaan, läpi kuultaa edellinen tummanruskee väri. En tykkää jos koko pää vedetään yhdellä värillä kun se näyttää niin luonnottomalta, nimenomaan nuo feikkiblondit tunnistaa kilometrien päähän monesti siitä syystä kun värjäys on tehty niin teennäisen näköseks... :P

Vierailija

Paras väri on tietysti ihan siitä kiinni mikä kellekkin sopii. Itse tykkään tosi paljon punaisesta omassa päässäni. Mitä punaisempi sen parempi =)Jos puhutaan vastakkaisesta sukupuolesta niin silloin ihan basic musta tai blondi miellyttää silmää eniten

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat