lisämaustetta seksiin

Vierailija

Ollaan tossa jätkän kanssa aika kokeilunhaluisia ja montaa asiaa ollaankin kokeiltu, esim. sitomisleikkejä.
Ihan näin lyhyesti, jätkä laitto mulle nyt haasteen että mun pitää keksiä 10 ehdotusta, mitä voitais kokeilla. Ja pää on aivan tyhjä... Että oisko kellään ideoita että selviän noista kymmenestä seksiläksystä :D Mua kiinnostais ehkä jatkaa tota sitomisleikkiä, mutta siihenkin pitäis saada jotain uutta... Ehdotuksia kehiin, pliiis :P

Kommentit (10)

Vierailija

hommatkaa leluja, johan muuttuu leikit. ja jos ei vielä oo ollu käytös niin sitomisleikkien yhteydes ku laittaa silmänaamion, tulee huomattavasti enemmän nautintoa. tehkää jotain extemporee, esim. metsään tien lähel tai puskan taa jonku vilkkaan paikan lähel. :)

Vierailija
me myself and I

jos satutte matkustamaan junalla niin junan wc! se oli hauska ja jännittävä kokemus :D

toi pitää muuten testata :D

Vierailija

HYI junan vessa on tullut kokeiltuu..never again! ne haisee ja on ihan kauheen likasia..ei sitä hajua voi kestää,yritäppä harrastaa seksiä vielä siinä! :D

Vierailija

Pukeudu junamatkalle minihameeseen ja stringeihin, miehelle mielellään jotku aika löysät housut. Sit laittakaa joku takki syliin "peitoksi" ja kosketelkaa toisianne salaa sen alla ;) toimii ainakin hyvänä esileikkinä ja on varmasti miellyttävämpää kuin junan vessa :D ja tottakai toimii myös busseissa ja lentokoneissa ja auton takapenkilläkin jos joku muu on kuskina :)

Vierailija

Pukeudu seksikkäästi sukkanauhoihin, stringeihin ym. Kun poikakaverisi tulee kotiin olet valmiina odottamassa häntä, liikehdi seksikäästi ja kävele olohuonetta tai makuuhuonetta päin ala sitten kosketella itseäsi hänen nähden, mutta älä anna hänen koskea, minun poikakaveri tulee hulluksi kun pyllistän hänelle lattialla ja työntelen kahta sormeani kakkoseen edestakaisin hänen katsellessa ja samalla voihkin. Sitten tietenkin asiaan ;P. Entäs peppuseksi? Kovemmat otteet, syväkurkkuhoito. Itse pidän siitä että mies ottaa kunnolla hiuksista kiinni ja nussii kurkkuun. Mene vaikka sohvalle selällesi silleen että pääsi roikkuu reunalla ja pyydä poikakaveriasi panemaan sua kurkkuun. Ja tietekin kaikki erilaiset uudet asennot aina jees. Entäs jos meet vaikka niskojesi päälle pääalaspäin ja nojaat sohvaan tai sänkyyn ja poikakaverisi panee sua perseeseen tai pilluun?

Kannattaa kokeilla vaikka junassa ottaa suihin ;P, se on kivaa. Joskus oon miettiny että jos mulla olis pitkä iso hame niin ihan hyvin vois istua kasvokkain poikakaverin syliin ja laskea sen housuja vähän ja harrastaa seksiä, eikä kukaan näkisi! Kesällä seksi jossain pienessä metikössä ihan lähellä lenkkitietä? Kerran olen ottanut bussissa suihin, se tosin oli semmonen pitkää matkaa menevä iso bussi eikä mikään paikallisliikenteen :D:D, siinä saattas jo kiinni jäähä.

Vierailija

Ja tietenkin voit joskus syömään tai elokuviin mentäessä jättää pikkarit pois ja vihjasta siitä poikakaverillesi ;P.

Lelutkin voi olla mukava lisä, esim jos poikakaverisi panee ykköseen tai kakkoseen niin sitten toiseen vaikka semmonen dildo, jossa paristot. Saa vähä värähtelyä lisäksi. Jos taas ei siitä pidä niin pelkkä dildo, paikatkin paljo tiukemmat sun jätkäkaverille sitten ;).

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat