Auttakaa mua, mitä tää on?!

Vierailija

Eli siis nyt tässä viime päivinä on tullu havaittuu tällänen juttu. Ku ajattelen yhtä ihmistä, niin mulle tulee vatsaan tai no vatsasta alaspäin sellanen hassu tunne. Mä olen ollu jo jonku aikaa "ihastunu" siihen, mutten kuitenkaa samalla tavalla ku yleensä ihmisiin ihastutaa, tai samallalailla ku yhtee toiseen, ei voi sillee puhuu ihastuksesta. Tai jos olenki niin en sillee tietosesti you know? Mut nyt siis ihan viime päivinä niin tää on ruvennu pyörii mun mieles jne. Olen näiden mun no sanotaan tunteiden kanssa ihan sekasi, mitä tää on? Ei oliis vittuilijoita. Tällee mä en ole kokenu viel kertaakaan, vaikka olen ollu ihastunu moniin.

Tässä hieman taustatietoa, siitä mitä on tapahtunu ja miks mä oon sekasi. Tää kuulostaa tyhmältä mutta häirinny mua siitä lähtien. Eli siis sunnuntaina kävin siskon ja koirien kans lenkillä, no ku tultiin sielt lenkiltä, seisoin tossa yhen tienhaarassa koska koira haisteli,ja tossa "naapurissa" ( asuu tien toisella puolella meit vastapäätä) oli ulkona ja käveli siit talon päädystä etupihan puolelle, sit se astuu pari askelt taakse päin ja jää kattoo mun suuntaan ( näin niin sanotusti sivusilmällä, et en kattonu suoraan sinne mut kuitenki sille et näin sen) no sitte se käveli vähä matkaa eteenpäi ja jäi taas seisoo, sillee et mä en nähy sitä. No jatkoin matkaa sitten ja tulin just siihen kohtaa joka oli suoraa sen eessä, ja taas se tuijotti. Mitä ihmettä?! sori sekava teksti, voin hieman tarkemmi selittää jos joku ei tajunnu. Ja samantapanen juttu kävi eilen, se seiso oven eessä ja katto mua koko ajan siis ihan koko ajan..
se ihan oikeesti tuijotti mua. Enkä nyt kuvittele ku näin ihan selvästi että se katto mua Ku ihastuneena voi kuvitella vähä tälläset, mut mä en ole (ainakaa tietääkseni tai tietosesti) ihastunu siihen. Tai en ainakaa ole ollu.. Mut jostai kumman syystä, se on alkanu pyörii mun mieles...
Ja EI ei kato koiraa, sekä EI ei kato että annanko koiran kakata sen pihaan...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat