hyviä hajuvesiä

Vierailija

itse olen käyttänyt vuosia versacen bright crystalia. nyt alkaa olemaan lopuillaan ja kaipaan vaihdosta uuteen tuoksuun. mitä tuoksua te käytätte tai suosittelisitte ?

Kommentit (8)

Vierailija

Löysin laivalta Harajuku Loversin Lil' Angel- hajuveden ja tykästyin siihen kovasti. Myös laivalta löytyneet Neotantric Fragancet olivat aika mielenkiintoinen uusi tuttavuus :)

Vierailija

Riippuu varmaan aika pitkälti minklälaisista tuoksuista tykkää. Itse sain juuri viime jouluna lahjaksi Christina Aguileran tuoksun ja Kate Mossin Vintagen ja molemmat on oikein hyviä!

Vierailija

Mulla oli tossa Bruno Bananin Pure Woman joka toimii todella hyvin jos tykkää voimakkaista tuoksuista. Ja mainita pitää myös Brunon Magic Woman, hyvä sekin.

Toinen hyvä on Samban Rock & Roll (pinkki pullo), on myös vahva tuoksu ja tosi ihana myös sekin. Tämä olisi vielä huomattavasti halvempi kuin muut :)

Guccin Envy (v.punainen pullo) ja Envy 2 (v. vihree pullo) toimivat, ei niin voimakkaita kuin aikasemmat.

Puman Animagical ja Urban Motion nuustamisen arvoisia.

Adidas Natural Vitality ja Fruity Rhythm ovat kivan tuoksuisia kans.

Enenmpää ei hyviä tule mieleen, mutta siinä jotakin :)

Vierailija

Ite aijoin ostaa Avril Lavignin sen uusimman mutta mies ei siitä innostunu läheskään niin paljon kuin Marine Groovista (Escada) jota kerran laitoin kokeiluksi shoppailu reissulla. ..Hyvä ettei se käyny mun kimppuun vanhempiensa edessä :D<3

...eli seuraavana päiväni sit takas kauppaan Esacada omaksi. Tykkään kyllä siitä iteki toosi paljon (:

Vierailija

Stockalla pidän poikkikseni kanssa aina välillä hajuvesikierrosta, eli nuuhkitaan uutuuksia ja suihkutellaan suosikkeja päällemme. :D Melko uus tulokas johon ihastuin täysin (ja poikkiseni myös ihastui vastaavaan miehen tuoksuun) on Play-niminen hajuvesi. Merkkiä en muista enkä jaksanut tätä varten metsästää googlesta tms. :D Mut pullo on iPodin näkönen ja mainoskuvassa komeili, ah, Justin Timberlake. ;>
Omasta kokoelmastani löytyy monia tuoksuja, tässä suosikit:
DKNY:n Be delicious (vissiinkin se ensimmänen niistä, vihreä plo)
Mexxin Fly high
Cacharelin Amor amor (ensimmäinen niistä eli punainen plo)
Naomi Campbellin Cat deluxe
Nina Riccin Love by Nina

Vierailija

Hmm. Ensinnäkin, mielestäni hajuvesi on asia, jolla korostetaan omaa persoonaa ja tyyliä, siksi en itse lähtisi muilta kyselemään. Kun muut suosittelevat/ostavat sinulle tuoksuja, ovat ne aina tavallaan tulkintoja sinusta. Sinä muiden silmin. Harvoin osutaan aivan napakymppiin.

Rohkeasti mars nuuskuttelemaan hajuvesihyllyille ja etsimään sitä juuri oikeaa!

Mutta, voisinpa omat suosikkini listata silti:
- Lolita Lempickan nimikkotuoksu (ikisuosikki)
- Diorin Miss Dior Cherie (ikisuosikki)
- Laura Biagiotin Due Donna
- Moschinon Couture
- Agent provocateurin nimikkotuoksu (ikisuosikki)
- D&G:n Light Blue (Joka on aivan erilainen siihen nähden mitä yleensä käytän mutta silti niin ihana!)
- Nina Ricci - Ricci Ricci
- Armanin Diamonds

(Tällä hetkellä aktiivikäytössä Lempicka ja Miss Dior Cherie)

//:edit kirjoitusvirheen korjaus

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat