mieheni exä

Vierailija

Olen ollut mieheni kanssa vuoden. Puolenvuoden seurustelumme jälkeen löysin mieheni koneelta kuvia hänen exsästään. se satutti ja paljon! Kerroin hänelle asiasta ja hän tietenkin poisti kaikki kuvat koneeltaa. Hän sanoi minulle ettei ole kerennyt katsomaan koneeltaan kaikkia kuvia läpi ettei hän todellakaan tahallaan säilytä kuvia exästään. saimme asian selvitettyä. Mutta asia silti häiritsee minua. Haluaisin vaan unohtaa koko asian mutta en pysty...kuvat tulee koko ajan mieleeni. Ja huomasin että sen jälkeen en enää uskonut kun mieheni kertoi että olen hänen ainoansa ja hän ajattelee vain minua jne. Kumminkin rakastan miestäni todella paljon ja meillä menee muuten hyvin. Mutta ne kuvat pyörivät mielessäni.... onko teillä ollut koskaan samanlaista kokemusta? miten pääsitte siitä yli?
En tiedä miksi asia häiritsee minua niin paljon. olenko niin mustasukkainen? vai mitä tää on?

Kommentit (4)

Vierailija

Jos olisit löytänyt jotain lähestulkoon piilotettuja alastonkuvia olisi ollut kohtauksen paikka, vaikkakin on mahdollista unohtaa sellaisetkin koneelle roikkumaan.. mutta peruskuvista en ottaisi mitään ongelmaa, varsinkaan jos miehesi oli kuvat poistanut.

Muistojen säilyttämistapa on kuvat, itse en voisi ikinä hävittää kuvia elämäni eri vaiheista ja käänteistä, menneet on menneitä, jos exäni jossain kuvassa vilahtaa niin vilahtakoon.

Jos miehelläsi oli kuvia joissa oli pelkkä ex eikä muita ei asia mielestäni ole myöskään vakava, kuvat unohtuu koneelle helposti ja harvemmin uudessa suhteessa miettii että ai niin pitääkin poistaa ne mun exän kuvat.. mulla ei ole aavistustakaan edes mitä itseltäni löytyy :)

Vierailija

Itselläni oli samatilanne. Löysin n. 2viikkoa sitten poikaystäväni koneelta hänen exänsä kuvia ( ei mitään alastonkuvia, vaan ihan normaaleja kuvia jostain juhlista )Ahdistuin todella paljon, tiedän että ex- tyttöystävä on katkera vieläkin suhteensa päättymisestä ja että jätkä on jo päässyt eteenpäin elämässä... TOIVOTTAVASTI ! Olen vainoharhaista sorttia ja kehittelen pääni sisällä kaikkea, joka sitten masentaa, koska en osaa keskustella asiasta. Poikaystäväni suhde kesti kuitenkin 2vuotta ! ja itselleni se on pitkä aika! en ole ennen tätä seurustellut vakavasti, vaikka muita suhteita on ollut....

Vierailija

Itsekin säilytän kyllä kuvia existäni koneella vaikka ei mitään tunteita enää olekaan. Ei suhteen päättyminen sitä tarkota että pitää kaikki ko. ihmiseen liittyvä hävittää :o

Ja jos poikaystäväsi kuitenkin poisti kuvat ja sanoi että ne on vaan jääneet sinne, niin tuskin sulla mitään hätää on. Älä stressaa! :)

Vierailija

Itse löysin yhteiseltä ulkoiselta kovalevyltä kyseisiä kuvia. Tiedän, että tavallaan niiden katsominen oli väärin, mutta samalla tuntui todella pahalta, että poikaystävä on säilyttänyt nuo kuvat, siitä huolimatta, että heidän suhteensa oli kuulemma yhtä pään seinään hakkaamista. Pahimmalta tuntui nähdä se, kuinka onnelliselta he näyttivät kuvissaan ja kuinka paljon kuvia eksästä olikaan. Kun kysyin poikkikselta kuvista, hän vastasi, että ne ovat tallessa erilaisten maisemien vuoksi. Noh, riitahan siitä syntyi, kuinka voi olla vain maisemien vuoksi tallennettuja kuvia, kun mitään muuta kuvassa näy kuin tämä eksä. Noh, kaippa jossain vaiheessa kuvat on poistettu, ei ole kiinnostanut käydä katsomassa. Pahalta nuo kuvat tuntuivat siitäkin syystä, että jälleen kerran uskoin sitä "olet ainutlaatuinen, teet minut ensikertaa onnelliseksi" höpinään romantiikan kaupuussani. Meillä oli kaikenlisäksi ollut eksistä puhetta, kumpikaan ei hyväksy yhteydenpitoa eksiin yms, itselleni se ei ollut ongelma, olin itse jättäjä. joka jätti karmean suhteen huumeriippuvaisen kanssa. Tuhosin kaikki muistot, jokaikisen kuvan, mitään en jättänyt jäljelle. Mutta niin, jos suhde on ollu yhtään normaalimpi, on se hyvin normaalia ja tavallista, että jotain muistoja jää, kuten kuvia. Se ei tarkoita, että poikkis kaipaisi eksäänsä, ne ovat vain muistoja hänen oman elämänsä varrelta ja ne on hyväksyttävä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat