Toka kerta

Vierailija

Olen 29-vuotias ja harrastanut seksiä kerran elämässäni, jos sitäkään voidaan laskea. Tämä tapahtui noin puoli vuotta sitten. Pidin miehestä paljon, mutta eka kerta jännitti joten en ollut kunnolla kiihottunut. Tämä osaltaan johti siihen, että yhdyntä sattui paljon ja verta tuli runsaasti, joten akti loppui muutamaan työntöön. Mies ei tiennyt neitsyydestäni ja luuli että kyse oli kuukautisista enkä edes korjannut asiaa. Tämän jälkeen välit mieheen viilenivät johtuen suurimmaksi osaksi täysin muista asioista.

Nyt olen alkanut tapailemaan samaa miestä uudelleen ja uskon olevani rakastunut häneen. Päätimme edetä hitaasti, joka sopi minulle koska jännitän seksiä erittäin paljon, vaikka toisaalta haluan häntä myös paljon. Luulen että nyt mies olisi valmis seksiin, koska on näin vihjaillut. Mies on erittäin kokenut ja tiedän seksin olevan hänelle erittäin tärkeää (kuten kai kaikille miehille ;)). Pelkään että yhdyntä ei taaskaan onnistu, enkä tiedä mitä tekisin tässä tilanteessa. En halua kertoa hänelle olevani näin kokematon, koska olen antanut uskoa aikaisemmin muuta, vaikkei asiasta suoraan ole keskusteltu. Olen tullut siihen tulokseen, että minun tuotava pelkoni esiin jollain tavalla. Kaikki neuvot ja mielipiteet koskien ongelmaani ovat erittäin tervetulleita!

Kommentit (2)

Vierailija

Itsellä oli kanssa samankaltainen tilanne tosin nuorempana, mutta kuitenkin. En mä voi muuta sanoa, kuin että sanot sille suoraan. Itsekään en sanonut mutta kyllä mies todennäköisesti huomaa kuitenkin että olet vasta-alkaja. Ja muutenkin mies sitten osaa olla hellempi.
Mua sattui ensimmäiset neljä kertaa ja verta tuli kans niillä kerroilla, tosin osaksi johtui myös liiasta kuivuudestakin.
Mutta jos et millään halua kertoa niin ei voi muuta kuin esittää olevansa kokenut, mikä ei välttämättä ole kovin uskottavaa

Vierailija

Itseäni ei ole sattunut edes eka kerta. Eikä vertakaan tullut kuin pieni pisara.
... Mutta olinkin harrastanut sitä ennen itsetyydytystä; siis laittanut sisäänikin sormia ja muita, eli immenkalvo oli jo aiemmin mennyt rikki.
Voithan sinäkin hieman harjoitella ensin yksiksesi. :-)

Käyttäkää liukuvoidetta ja edetkää hitaasti, niin kyllä se siitä! En jättäisi kertomatta sitä, että olet kokematon.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat