hyviä neuvoja kaivataan

Vierailija

Seurustelin reilu vuosi sitten yhden jätkän kanssa. Olimme jo pitkään olleet hyviä kavereita ennen seurustelua ja pettymys oli suuri kun suhteemme päättyi jo muutaman kuukauden jälkeen. Minä olin se, joka päätti suhtee, mutta jätkä suhtautui päätökseeni hyvin ymmärtäväisesti. En tuolloin ollut mielestäni valmis suhteeseen ja lopetin sen nimenomaan siksi etten mielestäni pystynyt antamaan suhteelle tarpeeksi. Kyse ei siis ollut siitä,että en olisi välittänytkään pojasta.
Vuosi meni siten, että olimme jälleen kavereita, emme tosin ehkä enää niin hyviä kuin ennen olimme olleet. Nyt sitten vähän aikaa sitten tajusin, että tunteeni tuota samaista jätkää kohden ovat jälleen lämmenneet. Ajattelin aluksi, että se on vain hetken huumaa, mutta niin se ei ole. Haluaisin aloittaa hänen kanssaan aivan puhtaalta pöydältä. Olen kertonut hänelle tunteistani, mutta hän ei oikein reagoin millään tavalla. Hänen mielestään meidän on parempi olla vain kavereita. Minulla on nyt kuitenkin sellainen tunne, että tarvitsisin häntä nyt enemmän kuin koskaan ja meidän pitäisi antaa toisillemme vielä yksi mahdolllisuus. Mitä voisin siis tehdä, jotta saisin hänet vielä haluamaan minua yhtä paljon kuin reilu vuosi sitten? vai voivatko hänen tunteensa mua kohtaan olla kadonneet täysin kokonaan?

Kommentit (2)

Vierailija

Anna hänelle aikaa miettiä. Aikoinaan sinä tarvitsit aikaa ja jätit hänet, joten on ihan ymmärrettävää, että nyt hän tarvitsee aikaa.

Kärsivällisyyttä!

Vierailija

Itse aloin aikanaan seurustelemaan parhaimman miespuolisen ystäväni kanssa jonka olen tuntenut koko ikäni, minut valtasi jo viikossa valtava ahdistus, hän oli armeijassa ja jätin hänet, olin ihan kamala ja tiesin sen mutta en kyennyt edes esittämään että olisin halunnut hänet lähelleni, en ole ikinä ollut samalla tavalla ahdistunut.

Meni 4kk ja tapasin hänet sattumalta ja sillä sekunnilla palaset loksahti täysin kohdilleen, ilmoitin suoraan että sun on pakko antaa mulle mahdollisuus ja kerroin kuinka paljon pelotti siirtyä silloin ystävyydestä seurusteluun mutta nyt on asiat toisin jos vain saan mahdollisuuden näyttää sen.

Mies esitti ettei olisi kuullut sanaakaan vuodatuksestani mutta aloimme pitämään yhteyttä, käymään kahvilla yms. Seurustelimme kolme vuotta, jotka olivat elämäni parhainta aikaa.
Pointtina on, jos mies sua rakasti eikä ole toista naista tuon jälkeen löytänyt on paljon mahdollista että hän palaa luoksesi.
Mut kuten aiemmin sanottu, anna aikaa jos tarve niin vaatii.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat