Haluttomuus

Vierailija

Olen syönyt e-pillereitä ehkäisyyn koko suhteemme ajan. Olen kerran vaihtanut merkkiä jo haluttomuuden takia ja luulin että se toi helpotusta. Nyt en enää tiedä mistä haluttomuuteni johtuu. Seksi tuntuu vaan jokapäiväiseltä velvollisuudelta ja se välillä jopa ahdistaa. Poikaystävä haluaisi kuitenkin päivittäin ja eilenkin hän totesi ettei olla sitten 3 päivään harrastettu. Olin vaan että jaa ja kysyin että haittaako se sitä ja se sanoi että ei. Eipä. Mulle tulee myös niin syyllinen olo kun hylkään sen yritykset, kun nään kuitenkin siitä miten se pettyy. Poikaystävä jo kerran sanoikin, että en pidä sitä haluttavana koska en itse koskaan tee aloitetta. Kuitenkin aina kun harrastetaan seksiä, mulla on kivaa ja nautin siitä.

En tiedä pitäisikö vaan lopettaa pillerit, josko se auttas vai mikä tässä nyt on. Välillä vaan tuntuu että tää nakertaa liikaa suhdetta ja ketäs muuta mä tästä syyttäisin sitten kun itseäni.

Kommentit (8)

Vierailija

Jos seksin aikana kuitenkin nautit, niin voisiko olla että olet vain hitaasti syttyvää sorttia?

Itse en välillä halua yhtään seksiä, mutta jos poikaystävä ehdottelee niin suostun ja tulen mukaan. Ennen kuin huomaakaan niin omat halut onkin jo pilvissä! :D

Se, että harrastetaan joka päivä seksiä on aika paljon, enkä usko että kovinkaan moni haluaa niin usein pitemmän päälle. Suhteen alussa varmasti monet harrastavat seksiä päivittäin, mutta kyllä se siitä hiipuu. En ainakaan itse huolestu ellei seksiä tee mieli päivittäin. Viikon tauko/haluttomuus sen sijaan mietityttäisi.

Vierailija

kuinka kauan olette seurustelleet? mulla ainakin kolmen vuoden suhteen aikana halut väheni minimaalisiin.. ja samalla tavalla oli sit että ku lähti mukaa vaikka ei halunnu niin sitten halut nous..
Toi poikaystäväs kommentointi asiaan ei ainakaan helpota tilannetta. meillä ainakin tuli vaan riitaa sitte siitä. ja samaa selitti aina mulle että ei ole haluttava kun en tee alotetta. jos jumaliste ei vaan halua sitä toista sillai nii minkäs voit?
nyt uudessa suhteessa (3 kk) halut on täysin erilaiset kun sen toisen kanssa koskaan.. :)

Vierailija

Ollaan seurusteltu kohta vuosi. Alussa mua lähinnä vitutti kun tuntui ettei poikaystävä huomio mua ollenkaan. Kunhan se vaan pääsee äkkiä lykkäseen ni se riittää, noin niinku hieman kärjistettynä. Nyt kuitenkin edetään hitaammin (joo olen tosiaan hidas) jotta mäkin ehin enemmän mukaan.
Kuitenki poikaystävä haluis välillä sen pari kolme kertaa päivässäki, kun taas mä voisin just olla sen pari kolme päivää ilmankin. Sekin on niin ärsyttävää jos sanon etten mä haluu niin se vaan jaksaa yrittää ja yrittää lämmitellä mua. En tiedä tuleeko tästä sitten pidemmän päälle mitään, jos halumme ovat niin erilaiset...

Vierailija

Pillereiden lopettaminen voi kyllä auttaa, ja jos sun poikaystävälle sopii kortsujen kanssa säheltäminen niin kannattaa kokeilla olla ilman hormonaalista ehkäisyä jonkin aikaa. Siinä kuitenkin kestää käsittääkseni aika pitkään ennen ku kroppa palautuu hormoneista entiselleen, eli viikon tai kahden tauko pillereistä ei välttämättä muuta vielä mitään.
Huomioiko sun poikaystävä sua muuten kuin esileikin merkeissä? Parasta esileikkiä (ainakin mulle) on se, että mua huomioidaan pitkin päivää: halitaan, pussaillaan, puhutaan hellitellen, käydään suihkussa yhdessä, tehdään aamupalaa toiselle ja herätetää toinen pussailemalla.. ym.
Tekeekö sun poikaystävä sulle mitään sellaista? Kokeile opettaa sun poikaystävää tommoselle, hemmottele sitä vaikka tekemällä sille aamupalaa ennenku se herää niin se saa vinkkiä siitä miten se vois hemmotella sua takaisin.
Sun poikaystävä on tosi ihastunut ja rakastunut suhun kun sitä noin haluttaa. Ei se kolme kertaa päivässä ikuista ole :) Ei kannata vielä luovuttaa, jos teidän suhteessa ei muita ongelmia ole. Kyllä ne miehenki halut vähenee kun suhde arkistuu.
Ehkä sun poikkis ei osaa osoittaa tykkäämistään muuten kuin seksillä ja siksi se haluaa sua koko ajan.

Ja sen vielä sanon että tyttö rakas, älä syyttele ittees, vika ei ole yksin sussa. Jos ongelma on se että sinä sytyt hitaasti ja sun poikaystävä on kärsimätön ja haluaa pukille äkkiä, niin mä näkisin sun poikaystävän syyllisempänä kuin sut. Sun poikaystävän pitäisi opetella hillitsemään halunsa niin kauan että sinäkin olet valmis ja haluat seksiä.

Vierailija

Jossain vaiheessa sanoinkin poikaystävälle että sä pussailet aina vaan silloin kun sua panettaa ja että ainako kaiken tommosen hellitelyn pitäisi johtaa panemiseen. Moni asia on siis kyllä parantunut mielestäni. Enkä oikein tykkää käydä suihkussa kahestaan. En tiedä miksi. Liian ahdasta ja kai sieläkin pitäs harrastaa seksiä. Välillä kyllä tuntuu että oon ihan bimbo ja tehny tästä vaan jonku ongelman. Kyllähän se on kysynyki että oisko se sit kivaa jos se ei haluais mua koskaan. Ainahan se asia pitää vetää sinne toiseen ääripäähän.
Ja sitten siitäkin ollaan puhuttu kun en kiihotu välillä ja sen mielestä se ei taaskaan ole tarpeeksi haluttava/kiihottava. Huoh. Sit sitä välillä vaan ite ajattelee koko ajan että on pakko kiihottuu on pakko kiihottu ja kun niin käy niin lopputuloksen tietääkin jo miten siinä käy.

Vierailija

Kannattaa jutella lääkärisi kanssa tästä asiasta. Jos vaihtamissasi pillereissäsi on vähämmän hormooneja voi ilmetä haluttomuutta. Itselläni on mies jonka kanssa olen nyt vuoden verran ollut. Ja harrastamme seksiä joka päivä. syön myös yasmin pillereitä. Kannattaa myös kertoa miehellesi miltä sinusta tuntuu.

Vierailija

Omien kokemuksien perusteella olen todennut, että pillerit on seksintappajia. Söin niitä noin vuoden verran ja loppupeleissä mua ei yhtään panettanu. Juttelin poikaystävän kanssa siitä ja päätin lopettaa pillerit ja katsoa josko halut tulis takas. Pari kk meni ja nyt haluttaa melkein joka päivä :D. Jotenkin tuntuu et jätkät haluaa muijien hoitavan ehkäisyn ja hankkivan pillerit. Niiden on sitten vaan helppoa pyytää milloin vaan. En siis tietenkään yleistä. Nyt siis mennään kortsuilla ja se on aivan ihanaa kun ei tarvitse heti alkaa valutella mällejä, vaan voi ottaa rennosti sängyllä. Suosittelen kokeilemaan, jos se ei sovi niin aina voit aloittaa uudestaan pillerit.

Vierailija

Poikaystävä sanoi ettei halua käyttää kortsua, koska seksi ei sitten tunnu kauheesti miltään, joten alotin siks pillerit hyvin pian. Ei poikaystävällä ollut varmaan yhtään tiedossa mitä pillerit voi aiheuttaa ja vaikka mä vieläkin oon sanonut ettei mikään johdu siitä, niin on se vaan vaikee uskoo.
En kyllä oikein tiedä että uskallanko edes ehdottaa kortsun käyttöä, vaikka onhan tässä muitakin vaihtoehtoja. Rengasta vois kokeilla tai sitten vielä jotain muuta pillerimerkkiä, mutta mulla on ehkä vähän usko mennyt kaikkiin hormonaalisiin keinoihin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat