kysymys

Vierailija

Kiitos vastauksista :) Tuli heti parempi olo. :) Se vaan että olen murehtinut sitä kun olin poikaystäväni kanssa. Niin olimme toisillemme ensimmäisiä kaikessa. Ja tuntuu siltä että hän käytti minua ns. vaan hyväksi koko jutussa. Hän nimittäin jätti minut pari päivää myöhemmin sen jälkeen. Ensimmäinen reoktio oli suru ja olin hyvin vihainen kaikille. En tiedä mitä tekisin haluasin nähdä hänet kyllä mutta en tiedä onko se kovin järkevää.

Kommentit (4)

Vierailija

käy hakemassa raskaustesti apteekista, siinä varmasti on neuvot siihen koska testin voi aikaisintaan tehdä:) sinuna en kyllä hermoilisi liikoja, jos et ole edes varma ehkäisyn pettämisestä ja otit jälkiehkäisyn, raskaus on aika epätodennäköinen.

Vierailija

Ihan omasta kokemuksesta voin sanoo että menkat sekoilee ja jää tulematta ihan pelkästään siksi että setressaat raskausmahdollisuutta. Itelläni oli kerran 2,5 viikkoa menkat myöhässä koska hermoilin olenko raskaana vaikka siinä viikon jälkeen tein kyllä raskaustestin. En ollut. Tuskin olet sinäkään jos otit sen ns. katumuspillerin heti seuraavana päivänä.

Vierailija

No kyllä todella paljon epäonnea tarvittaisiin, jos olisit raskaana. Onko sinulla mitään syytä epäillä, että ehkäisy olisi pettänyt? Jos ei, niin sinuna olisin huoleti. Ja vaikka ehkäisy olisikin pettänyt, niin eiköhän tuo jälkiehkäisypilleri siitä olisi huolehtinut, jos sen ajallaan otit.

Tiedän kyl sun tunteet, oon itse samanlainen hullu, että jos on 0,01% prosentin mahdollisuus että joku menee pieleen, niin mäkin olen aina ihan varma, että se menee pieleen just mun kohdalla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat