ympärileikattu VS "luomu"

Vierailija

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn mielipidettänne naiset, eli te joilla on kokemusta sekä ympärileikatuista että ei-ympärileikatuista(=luomuista) miehistä: Kumpi on parempi ja miksi? :P
Mun mielipide on että ehdottomasti ympärileikattu on parempi! :) Syitä tähän:
1. Ympärileikatuilla ei mun kokemuksen mukaan tuu niin paljoo touhutippoja, joka tekee mm. suuseksistä itelleni miellyttävempää kun ei suu oo koko ajan täynnä jotain mömmöö. :D
2. Mielestäni ympärileikattu penis on hygieenisempi, koska ei oo esinahkaa jonka alle vois kertyä kaikkee töhnää. Aiemmin kun seurustelin luomupeniksen omistavan jäpikän kanssa niin mulla itelläni oli jatkuvasti alapään tulehduksia, nyt kun on ollu tää ympärileikattu poikaystävä niin ongelmia ei oo ollut.
3. Ympärileikattu vehje on jollain oudolla tavalla mun silmään paremman näkönen kun luomu. :D
Yhden miinuksenkin kyllä keksin ympärileikkaukseen liittyen: Kaikki ympärileikatut miehet joiden kanssa oon ollu petipuuhissa on lauennu melko nopeesti, johtuisko kenties siitä että herkkä terska on koko ajan esillä ja sitä varten sit tuleekin nopeemmin?
Ja tämähän on siis ihan vaan Pilke silmäkulmassa -kysely, eli en sano etteikö luomupenis ois ihan yhtä kelpo kuin ympärileikattukin. ;)

Kommentit (12)

Vierailija

Omalla kohdalla huomasin ton, että ympärileikattu ei nimenomaan tuu kauheen äkkiä kun terska on jotenkin karaistuneempi ollessaan jatkuvasti esillä...

Vierailija

CharlotteSometimes: Ilmeisesti ei siis voidakaan yleistää kun tuollaistakin kokemusta on. :D Toisaalta kyllähän jotkut luomutkin laukee nopeesti ja toiset taas ei, että sama homma kai ympärileikatuilla... :P
pai: Kyllä ne mun mielestä ainakin näyttää erilaisilta (ja nyt kun miettii niin voi herranjee, hyvä kun edes hämärästi muistan luomun kun ei piiitkään aikaan oo nähny! :D). Kun ympärileikatullahan ei oo sitä esinahkaa niin myös "lepoasennossa" terska näkyy, kun taas luomulla se menee "piiloon".

Vierailija

Eihän miehen esinahan alla mitään "töhnää" ole jos pitää hygieniastaan huolta. Ei ole kokemusta ympärileikatusta joten paha mennä muuten kommentoimaan..

Vierailija

Joo mun mielestä erinäkösiä, ja leikattu paremman näkönen, jotenkin "siistimmän".. tai jtn.
Laukeaminen on musta riippuen ihmisestä kestääkö pitkään vai ei. ei siitä onko leikattu. hygienia on parempi leikatuilla.

Vierailija

Vaikka pitäiskin hygieniastaan huolen, niin silti esinahan alla on lähes alinomaa jonkin verran likaa.. Siksi suihin on mukavinta ottaa suihkun jälkeen! Yhtälailla kynsien alle voi jäädä likaa käsiä pestessä..

Vierailija

EHDOTTOMASTI leikattu! :D Ei todellakaan ole paluuta kun kerran koittaa ;) hyi olkoon että vielä joutuisi jännäämään että mitä sielt nahan alta saa ylläriks.. :/ Eli mä en luopuis ikinä leikatusta! :D

Vierailija

^ Mua vaan kiinnostaa että kuinka paljon näitä ympärileikattuja miehiä sitten on Suomessa? Ei ole nimittäin tullut mieleenkään että sellainen joskus voisi tulla vastaan. Kokemusta ei siis löydy leikatuista, ja pelkkä ajatuskin on todella kummallinen ja kieroutunut minusta. Luotan luomuun, niin se on tarkoitettu!

Vierailija

Kyllä niitä leikattuja ainakin jonkun verran tuntuu löytyvän, mulla kävi hassusti niin, että vaikka säätöä on ollut useamman miehen kanssa, niin ne kaksi joiden kanssa olen sitten yhdyntään asti päätynyt on olleet molemmat ympärileikattuja :D

Vierailija

minäkin olen vain kahden kanssa loppuun asti päätynyt ja molemmat olivat kyllä ihan luomuja... sasels, ei ole kyllä mullakaan tullut mieleen että suomessa sellainen vastaan tulisi :o luulin ettei se ole täällä yhtään yleistä?

Vierailija

No maahanmuuttajat, daa. ;D Ja sit kyllähän joillain ihan supisuomalaisillakin voi olla ympärileikattu, esim. mun kaverin suomalaissyntyinen mies on ympärileikattu joskus murkkuiässä kun sen esinahka oli niin kireä että teki kipeää. (Eli terveydelliset/hyvinvointia edistävät syyt myös, ei ainoastaan uskonnolliset, voi johtaa tähän ympärileikkaukseen)

Vierailija

Olin mäkin kyllä vähän hämmentynyt kun tuo toinenkin leikattu tuli vastaan, en uskonut mäkään sen kauhean yleistä olevan. Mutta oli ihanaa kun se tuntui jotenkin heti niin tutulta, tuon ensimmäiseni jälkeen olin pitkään miettinyt että miten mä tuun toimeen jonkun leikkaamattoman kanssa, että entä jos se on jotenkin hirveän ruma ja inhottava mun mielestä :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat