Auttakaa minua.

Vierailija

Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa ensi kuussa neljä vuotta. On ollut ylämäkiä ja alamäkiä. Tällä hetkellä elämme kuitenkin avosuhteessa ja meillä oli muutaman kuukauden ikäinen kääpiösnautserin pentu nimeltä Roope.

Olen aina ollut hieman viinaan menevää sorttia, mutta viime viikonloppu meni hieman överiksi. Lähdin torstaina kavereiden kanssa baariin ja kaikki sujuikin hieman hyvin sunnuntai-iltaan asti. Baarireissu toisinsanoen hieman venähti, kun joku sai idean lähteä Tukholmaan. Jo alkuillasta hukkasin kännkkäni, eikä tyttöystäväni saanut minuun yhteyttä koko viikonlopun aikana.

Sunnuntai-iltana(lue:yöllä) tiukan putken jälkeen asiat alkoivat mennä mönkään. Kovassa kännissä en osannut käyttää kotioven avainta, vaan jouduin herättämään tyttöystäväni ovikelloa soittamalla. Tyttöystäväni tulikin kiltisti avaamaan oven, jonka auettua oksensin hänen jaloilleen ja kaaduin lyöden pääni lattiaan. Otsaani aukesi parisenttinen vertavuotava haava. Sain lepyteltyä kultaani ja ryömin vessanpöntölle, jonka viereen sammuin.

Yöllä heräsin armottomaan vessahätään ja jostain kumman syystä humalaisen pää ohjasi minut kusemaan televisiomme sisään. Tajuttuani mitä olin televisiolle tehnyt yritin korjata virheeni ja kantaa sen vessaan kuivumaan. Matkalla vessaan tein kuitenkin pahimman virheeni tähän asti. Kompastuin television virtajohtoon ja television putosi Roopen päälle, joka kuoli siihen paikkaan.

Tyttöystäväni tietysti heräsi tähän ja alkoi hakkaamaan minua, olin humalassa, oli pimeää, säikähdin luullessani häntä murhaajaksi ja löin häntä jolloin hirveä määrä verta purskahti hänen nenästään. Tämän jälkeen on filmi hyvin pitkälti pimeänä. Aamulla heräsin poliisilaitoksen putkasta.

Olen yrittänyt tavoittaa tyttöystävääni ja hänen vanhempiaan, mutta eivät vastaa puhelimeen, tyttöystävä ja hänen siskonsa olivat myös poistaneet facebook-kavereista. Minua syytetään tyttöystäväni pahoinpitelystä.

Rakastan tyttöystävääni todella ja tahtoisin korjata tilanteen jos se suinkaan on mahdollista. Olen kirjoitellut jo jonkinmoista tekstiviestiä ja luvannut vaikka mitä, mutta vastausta ei vain kuulu. Mitä voin tehdä? Auttakaa minua.

Mira, jos luet tämän, vastaa puhelimeen, rukoilen sinua.

Kommentit (8)

Vierailija

apua, miten sä nyt noin sait tehdyksi. ei pahalla, mutta jokainen nainen lähtisi kirkuen karkuun....
mutta voin sen verran auttaa, että nyt pitää olla kärsivällinen ja tehdä kaikkensa naisen eteen..
1.lähetät kukkia ison kimpun naisesi luokse, jos hän asuu vanhempien luona, niin sinne, kirjotat lappuun "rakastan sua ja muutun sun takia"
2. naisesi varmasti kuulee jos olet juhlimassa tai juot kalsarikännit, joten äläpä tee niin, vaan lähe lenkille koiraa ulkoiluttamaan.
3.Laitat puhelimeen viestejä KERRAN päivässä, mutta niin kauan että saat vastauksen!!älä ahista toista. Kerrot vain joka kerta että rakastat.
4.Naisesi pitää luottaa sinuun, joten jos tämä auttaa, ota kaikki pullot pois baarikaapista ja sanot kavereille että juhlimaan voidaan lähteä, mutta naisesi tulee mukaan!!!!!!

jos tästä apua on, niin hieno juttu, jos ei, niin luulempa että suhteenne on ohitse ja saat katua loppuelämäsi alkoholia ja todella tyhmää käytöstäsi.

Vierailija

apua, miten sä nyt noin sait tehdyksi. ei pahalla, mutta jokainen nainen lähtisi kirkuen karkuun....
mutta voin sen verran auttaa, että nyt pitää olla kärsivällinen ja tehdä kaikkensa naisen eteen..
1.lähetät kukkia ison kimpun naisesi luokse, jos hän asuu vanhempien luona, niin sinne, kirjotat lappuun "rakastan sua ja muutun sun takia"
2. naisesi varmasti kuulee jos olet juhlimassa tai juot kalsarikännit, joten äläpä tee niin, vaan lähe lenkille koiraa ulkoiluttamaan.
3.Laitat puhelimeen viestejä KERRAN päivässä, mutta niin kauan että saat vastauksen!!älä ahista toista. Kerrot vain joka kerta että rakastat.
4.Naisesi pitää luottaa sinuun, joten jos tämä auttaa, ota kaikki pullot pois baarikaapista ja sanot kavereille että juhlimaan voidaan lähteä, mutta naisesi tulee mukaan!!!!!!

jos tästä apua on, niin hieno juttu, jos ei, niin luulempa että suhteenne on ohitse ja saat katua loppuelämäsi alkoholia ja todella tyhmää käytöstäsi.

Vierailija

Voi herranjumala ! tossa puolessa välissä olin jo ihan varma että tää koko viesti on jotai läppää. No jos on niin tosi paskaa semmosta. mut jos ei niin yhdyn HH82:sen kanssa samaan. (paitsi siinä koiran ulkoiluttamis jutussa, kun eihän sitä enää ole) Good Luck! You're gonna need it.

Vierailija

1. Tää on trolli.

2. Jos tää ei ole trolli, niin teet (ex-)tyttöystävälles ja kaikille muillekin maailman naisille suurimman mahdollisen palveluksen jättämällä ne rauhaan. Älä ota mitään yhteyttä. Kukaan ei oo ansainnu tollasta miestä. Eikä siinä kuule kukkaset auta. Parasta olis kun muuttaisit jonnekin autiolle saarelle yksinäs etkä ikinä enää olis yhteyksissä ulkomaailmaan. Siellä vetäisit kirkasta viinaa niin paljon ku keittämään ehtisit.

3. Mira, jos luet tämän, niin älä vain ikinä enää oo missään tekemisissä tän miehen kanssa. Eti itselles joku hyvä, rakastava mies jolla viina tai mikään muukaan ei mee sun edelle.

Vierailija

jos tää ei ole läppä. (tosin toivon todella että olisi) niin kyllä nyt on asiat menny päin persettä.. jos tollasta teet, että katoat päiviksi ja sitten vain yhtäkkiä ilmestyt, niin olisiko aika miettiä sitä, että voiko (ex) tyttöystäväsi luottaa sinuun?

Itse kolme vuotta seurustelin viinaan menevän miehen kanssa ja se päättyi pahoinpitelyyn. Joka ikinen kerta kun sekoili kännissä sanoi muuttuvansa. Eipä muuttunut.. Ei auta sanoa että muuttuu kun et kuitenkaan muutu. Viina on paras kaverisi näköjään? etkä muita käytöksesi takia edes tarvitse tai ansaitse.

En hauku tai halua loukata, mutta nyt annat sen tytön olla ihan rauhassa!! ei kukkaset tai viestit mitään auta. Tilanne on kauhee.. Itse tekisin ihan samalla tavalla kuin tyttöystäväsi.. :s

Vierailija

Voi ei. Aivan kamalaa. Siis hirveää. Jos tämä on trolli niin sitten se on huono vitsi, jos ei niin..

1. Hyväksyt asian minkä olet tehnyt. Ei sinun tarvitse itsellesi anteeksi antaa, ja koko asia kaduttaakin varmaan koko elämän, mutta lähdetään siitä että hyväksyt tekemäsi teon. Olit todessa pahassa kännissä ja kaikki cosmon lukijat ovat varmasti tehneet jotain typerää humalassa, mutta aikaa ei voi kääntää taaksepäin. Itse allekirjoitat elämäsi tarinan.

2. Opit teostasi; et ikinä unohda minkä vääryyden teit, etkä ikinä tee sitä uudestaan. Tämän välttäminen onnistuu parhaiten olemalla selvinpäin ja juomatta väkeviä, sillä niillä tulee black out effecti. Ei viinaa, vaan kaljaa. Aivan. Ei viinaa.

3. Yrität mahd. parhaalla tavalla korjata ja hyvittää teon ihmisille jota loukkasit. Eli tyttöystävällesi, hänen siskolleen ja hänen vanhemmilleen.

- Älä ota suoraa yhteyttä häneen, koska jos asettaisit itsesi hänen tilanteeseen, ymmärrät että hän kaipaa rauhaa ja omaa tilaa nyt ainakin pari viikkoa. Eli lähetä tekstiviestejä, sähköposteja, kirjeitä yms kertoen kuinka pahoillasi olet ja kuinka paljon rakastat häntä. Hän vastaa sitten kun on itse valmis kohtaamaan sinut, mutta älä luovuta.

- Anna hänen ajatella asiaa muutaman viikon, koska jos odotat vastausta heti ja kiirehdit anteeksiantoa nyt, niin sitä ei varmasti tule. Aikaa, rauhaa ja tilaa molemmille, koska molemmat ovat varmasti shokissa.

- Jos olisin ollut tyttöystävä, olisin myös käyttäytynyt samoin kun hän. Parasta olisi jos menisit asumaan (yhteisestä asunnosta) hetkeksi kaverisi luo, joka ei juo, ja anna hänelle mahdollisuus tekstiviestillä hakea kimpsut ja kampsut pois asunnosta, koska etäisyys ja hetkellinen ero on paras vaihtoehto tällä hetkellä. Tapahtumat vaativat kuitenkin monen kuukauden selvittelyä kahden kesken sekä poliisin kanssa joten tavalliseen arkeen ei ole nopeasti paluuta.

- Jos tv oli hänen, osta hänelle uusi. Kaikki muu minkä tuhosit, korvaa hänelle uusi. Se mitä koiran pennulle kävi on aivan kamalaa ja traagista, mutta se oli hyvin nuori ja vahvaa tunnesidettä omistajan ja pennun välille ei varmaan ollut ehtinyt syntyä, joten yritä ehdottaa varovaisesti että hankkisit hänelle uuden pennun muutaman kuukauden päästä.

- Lisäksi koita selvittää pahoinpitely syyte nopeasti, tai edes anele tyttöystävältäsi että syyte putoaa, koska koko elämäsi ja työurasi saattaa olla pilalla senkin takia.

- Kaikki riippuu enää tyttöystävästäsi, et voi vaikuttaa hänen päätökseen muulla kuin yllä mainituilla tavoilla. Jos hän päättää antaa sinulle anteeksi, sinulla kävi tuuri. Jos ei, kukaan ei voi syyttää häntä siitä. Sitten kun hän on valmis puhumaan, älä puolusta itseäsi vaan myönnä virheesi ja kuuntele, kuuntele ja kuuntele. Tämän jälkeen selitä oma kantasi tapahtumiin.

- PAHIN virhe mitä voit tehdä on juoda lisää surkeuteesi.

- Jos 4 vuoden seurustelun jälkeen tämä on ainoa kerta jolloin olet humalassa tai selvinpäin tehnyt tätä luokkaa vastaavan virheen, ja nainen todella rakastaa sinua, sitten sinulla on mahdollisuus. Jos OLET tehnyt tämänkaltaista ennenkin, niin sinulla ei ole mahdollisuutta saada häntä takaisin ja parasta olisi jos jatkaisit elämääsi.

- Mene kävelylle, ajattele itse asiaa, ota raikasta happea muista hengittää muutenkin ja olla ahdistumatta tilanteesta, koska aina on toivoa. Odota ja anna ajan kulua sillä aika parantaa haavat hitaasti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat