Uusia kavereita?? :)

Vierailija

Heips! Minulla on 1 lapsi joka on 1-vuotias ja ihana mies ja asun satakunnassa. Tykkään bilettää ja katsoa elokuvia :) Nyt olisi mukava löytää uusia kavereita??? Olisiko niitä?

Kommentit (4)

Vierailija

Moikkis! Ootko juuri muuttanu satakuntaan vai ootko jo pidemmän aikaa asunu täällä? Ite oon koko ikäni pyöriny satakunnan alueella ja nyt Porissa. Aina on kiva jos saa täältäkin uusia ystäviä:) Monet sanoo, että täällä on vaikea tutustuu uusiin ihmisiin, mutta enpä tiie. Meitä yhdistää ainaki yks asia, nimittäin mullaki on ihana mies :D (ainaki välillä) Lapsia ei vielä oo, mut melkeen vuoden ikäne ihana kummipoika on;) Niin ja bilettäminenkin kyllä maistuu. Tykkään myös liikkunnasta. Minkäs ikänen muuten olet?

Vierailija

Mooii! Oon nyt muuttanu pari kuukautta sitten mutta oon aikasemminki asunu. Mä olen 21-vuotias :) Minkäs ikäinen itse olet? No mut sehän kiva et jotain yhteistäkin :)

Vierailija

Okei, itellä tuli kesällä täyteen 23 vuotta ja saman tien tuli ihan vanhus olo:D Onko sulla mese käytössä? voitas jatkaa jutustelua vaikka siellä.... ja sopia koska mennään bilettää ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat