Suosittu poikaystävä

Vierailija

Kuinka hillitä mustasukkaisuuden tunnetta? Miten torjua nesteitä, jotka miehen päähän nousee kun kauniit naiset juoksevat hänen perässään. Olen monta kertaa sanonut, ettei minua kiinnosta jos hän tapasi tänään tissivälin ja monta kertaa suuttunut hänen ymmärtämättä syytä.
Kuinka voi nostaa omaa itsetuntoaan, kun kokee olevansa tyttöystävä huonoimmasta päästä koko suureen ihailijakaartiin verrattuna?
Kuulostaako tutulta?
Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija

Minusta tuntuu täysin samalta ! todella ikävä tunne =(
itsekkin kysyisin samaa kuin sinä, Kuinka voi nostaa omaa itsetuntoaan, kun kokee olevansa tyttöystävä huonoimmasta päästä koko suureen ihailijakaartiin verrattuna?

Vierailija

Nuoret miehet taitavat kaikki olla vielä alikehittyneitä verrattuna meihin naisiin. Nuorelle miehelle toisten ihailu lisää hänen egoaan joka joskus saattaa nousta kaiken yläpuolelle. Eikä nuorimies silloin huomioi niitä oleellisia asioita, esim tyttöystävää.
Turhaan olet mustis koska poikaystäväsi on sinut aikoinaan halunnut tyttöystäväkseen. Mikäli hän haluaa olla kanssasi niin sinulla on oikeus vaalia yhteistä aikaa, esim viikonloppu, jolloin eivät toisten henkilöiden puhelut häiritse teidän laatuaikaa. Ne kaverit pysyvät ympärillänne, jotka oikeasti välittävät eli eivät ota nokkiinsa jos vietätte yhdessä aikaa.

Jos poikakaverisi innostuksissaan kertoo kauniista naisista joita hän on tavannut, niin kokeile itse kertoa kuinka komean miehen näit tänään..lopuksi voisit kuvailla sen vartaloa yms. Koska tuntuu siltä, että poikaystäväsi on kiinnostunut muista jutuista kuin sinä. Aina pelkka tykkääminen tai rakastaminen ei riitä, vaan sanoista tekoihin.
Omalta osaltasi voisit hieman muokata ulkonäköäsi eli laittaa ns. parhaat päälle/meikata ja näyttää poikakaverillesi mistä on sinut tehty. Mikäli hän ei kiinnostu sinusta vika on hänen eikä sinun. Enkä usko silloin, että suhteellanne on pitkä tulevaisuus jos miestäsi kiinnostaa muut jutut.

Vierailija

Olen ollut samassa tilanteessa ja pakko kyllä sanoa että en yhtään ymmärrä tuota näkökantaasi :D

Edellinen poikaystäväni oli ennen seurusteluamme, seurustelumme aikana ja edelleen seurustelun päätyttyä hirveän suosittu. Hänellä on aina ollut paljon ihailijoita ja suoria tunteiden tunnustuksiakin hän suhteemme aikana sai monta monituista kertaa. Eipä tuo minua haitannut, lähinnä olin ylpeä karismaattisesta poikaystävästäni ja tunsin itseni hyvinkin erityiseksi ja itsetuntoani suorastaan hiveli se miten kaikkien niiden ihailijoiden (joista suurin osa vieläpä oli todella kauniita) joukosta poikaystäväni oli valinnut minut ja vain minut.

Ehkä en osannut olla mustasukkainen koska luotin poikaystävääni. Kyllä hän aina suorat tunteiden tunnustukset torjui ja otti etäisyyttä ihmisiin jotka liian läheisiksi kävivät.

Toisaalta taas minulla itsellänikin on aina ollut vientiä, joten tilanne oli molemminpuolinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat