aapuva!

Vierailija

noniin elikkäs näi niinku mieheltä tärkeä kysymys teille naisille..

olisi ens kuussa tulossa vuosipäivä ja kihlattuni syntymäpäivä ihan peräkkäin (2pv eroo) niin tarkotus olisi että hemmottelen hänet pilalle sitä seuraavana viikonloppuna mutta ainoa ongelma on etten enään keksi mitä voisin tehdä??

tässä nyt muutamia mitä viimeksi tein kun hemmottelin...
varasin koko viikonlopuksi cumuluksesta hotellihuoneen jossa sitten odotti sängyllä ruusun terälehdet ja yöpöydällä kermavaahto ja kuorittuja mansikoita (kyllä, kuorittuja koska hän on allerginen niiden simenille) ja erilaisia hedelmiä yms ja tottakait kynttilä illallinen sen jälkeen...

seuraavana päivänä sitten shoppailua koko päivä (maksajana minä) jaa käytiin kolmessa eri museossa ja näyttelyssä...

lisänä sitten lahjakortti kasvohoitoon jne...

lämmin kylpy kuului asiaan tietysti ja muutenkin palvelin koko viikonlopun esim olen luvannut puoli tuntia hierontaa päivittäin ja tähän astikkin lupauksen olen pitänyt...

eli nyt tällä kertaa olisimme ihan täälä kotosalla mutta miten voisin hemmotella parhaiten?

kynttiläillallinen on jo listalla kuten myös ruusun terälehdet joka ilta tuoreena sängyllä jaa sitte erilaiset hedelmät yms...

olen erittäin kiitollinen jos vaivaudutte vastailemaan koskapa olen neuvoton ja suhteellisen tärkeä juttu ois!

nii ja rakkaus runoja eei ehk tartte ehottaa koskapa niitä kyl sen pari viikossa aina tekasen ja kihlattuni sitten arvostelee et onko kielioppi virheitä yms...

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Tollasen hemmottelusetin jälkeen mulla olis ihan jäätävän kiusaantunu olo ja stressaisin itseni kuoliaaks siitä et mitä yhtä hienoa itse keksisin miehelle lahjaks ja et miten mulla olis varaa tarjota hänelle yhtä hyvä lahja kuin mitä hän tarjosi minulle...! :O

Jos nyt itse mietin miten haluaisin et oma mieheni hemmottelis mua, niin ravintolaillallinen ja lahjaksi YSL:n Parisienne-hajuvettä ja joku ihana laukku (esim. Longchamp) Ja sekin olis jo kyllä niin ääretöntä hemmottelua että jestas sentään!

Vierailija

no sanotaanko et sil on välillä ollu melkosen vaikeeta niin haluun silleen välillä hyvittää sen et ko sitä ei ennenkää oo pahemmin kukaa helliny nii tahon sit senki eestä välillä helliä = )

no ravintola illallinen ois kyl iha hyvä idea...jos vaikka yhtenä iltana tekisin ihte kynttiläillallisen (no osaan mä ny sen verta kokata) ja sitte toisena iltana käytäs ulkona syömäs...muuten hyvä sit mut laukkuja se ei käytä mut tuon hajuveen kyl voisin ko suunilleen tiiän mikä se lemppari on...ko tietäs viel et mist sitä löytää...pitääpä udella asiaa = )

muita ehdotuksia?

Vierailija

Osta kukkia. Se on sellanen unohtunu romanttinen ele tänä päivänä, ja varmasti ilahduttaa. Ite ainaki väänsin suunnilleen itkua kun poikkikseni toi mulle vaaleenpunasen ruusun kun olin kipeenä. :D

Vierailija

nooh ruusuja kyl tuon sen abaut kerran pari kuussa vähintään mut jos jonku pirteen kimpun hankkis...vähä vaikeeta ko hän on opiskelemassa juuri kukkien sidontaa nii on suhteellisen kriittinen...

hierontaöljyä oonki jo tilannu lisää kun on loppu et se on kyl varma tapaus = )

ihmeen vaikeeta keksiä miten sitä oikeen vois muuten hemmotella = O

sil on yks lemppari hajuvesi muttako ei suostu kertomaan mistä sitä saa ja mitä se tarkalleen on..

se on joku oiskohan punertava pullo ja kyles joku teksti mut se ei ollu oikeen mikää sana et lyhenne kaita...mahdollisesti oriflamelta saatavissa? pitää koittaa viel vakoilla josko se merkki ja nimi selviäis = )

Vierailija

Jos huumoria ja uskallusta löytyy niin leiki mies-stripparia? Tai sitten tää perinteinen käsiraudat, kermavaahtoa ja suklaakastiketta :)

Vierailija
klou
nooh ruusuja kyl tuon sen abaut kerran pari kuussa vähintään mut jos jonku pirteen kimpun hankkis...

^ Kiva ku lellit muijas pilalle, mä saan kukkia tyyliin kerran vuosituhannessa ja sillonki vaan jos oon vihjannu asiasta miljoona kertaa. :'DD (Tämä oli vitsi ;>)

Vierailija

öhöm öhöm...oois iha hyvä idea jos pokka piisais...eheh = D joo kermavaahto on jo varattu mut käsiraudat on liika isot kun hällä on nii hennot kämmenet et sujahtaa nui vaan lävite niist = S

Vierailija

Voi apua missä tollasia miehiä on? :D
No, itse olin ihan tarpeeksi otettu kun oltiin joskus rahattomia ja sillonen mieheni antoi mulle nipun omatekoisia lahjakortteja.

Korteissa oli tyyliin "30 minuutin hieronta" "Ilta miehesi kanssa, sis. juomat, ruoat ja illanvieton valitsemassasi kohteessa" "Tyttöjen illanvietto- kortti, mies maksaa" "Saan lojua sohvalla, mieheni siivoaa" yms yms :D ja paaaljon muuta, muistaakseni noita oli 25 kpl ja kaikki käytin, hyvällä omatunnolla!

Vierailija

juu ihtekki annoin vastaavan lahjakortin joka sisälsi 30 min hieronnan päivittäin loppu elämäksi (ja on pitäny enkä oo ees lipsunu siit) = ) saatoin nyt ehkä löytää sen hajuveden... pullon kylessä luki vaan BOUM mut googletuksel löyty sit tievot heki...pitäs vaan viel saaja selville et onko se ny sit tuo vaiko ei = S

Vierailija

Olisko se hajuvesi Oscar de la Renta Red Orchid? se on sellainen punainen ja aaltoilevan mallinen pullo (: ? Heitin vaan.. :P voihan se olla joku myös perus hajuvesi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat