miehen exät

Vierailija

Heippa!

Kommentit (5)

Vierailija

Kyllä tuntuu että ihan suotta hermoilet... Mutta mikä tuo bokseri-juttu oikein oli? Siis miehelläsi oli yllään exänsä antamat bokserit? En ymmärrä mistä saat ongelman...

Itselläniki on vielä koneella kuvia exästäni, samoin kuin miehelläni on kuvia koneellaan exästään. Emme kumpikaan kai vain jaksa poistaa niitä kuvia, ei ne siellä ketään häiritse. Miehelläni on myöskin exänsä antamia tvaroita, samoin kuin minulla on esim. joululahjoja exältäni. En todellakaan aio heittää lahjoja pois. Se että erotaan, ei tarkoita sitä että koko ihminen ja kaikki häneen liittyvät asiat ja muistot pitäisi pyyhkiä pois.

Jos exiin pidetään turhan läheistä yhteyttä, flirttaillaan, puhutaan liikaa niistä tai selkeästi haikaillaan perään niin sitten on ongelma. Tuo mitä kirjoitit on minusta ihan vain normaalia.

Vierailija

Ei munkaan mielestä kuulosta ihan niin kamalan huolestuttavalta... Tai voi olla etten ihan ymmärtäny kaikkea mitä selitit.

Esimerkiks tossa facebook-jutussa en loppua kohden ymmärtäny mitään et kuka mitä häh täh :(

Ja sitten että mitä ihmeellistä on boxereissa joissa lukee i love you? vai oliko joku siis itse kirjoittanu sen siihen, ja kirjoittaja et ollu sinä?

Ainahan kuvia koneelle jää, ja vanhojentanssikuvat sentään on aika harmittomia, eikö?

Vierailija

Tiedän tunteen kun eksät ärsyttää aivan järjettömästi. Itse olen juuri sellainen ihminen että olen mustasukkainen hiljaa mielessäni. Minä kuitenkin yritän aina ajatella tällaisissa tilanteissa (ja suosittelen samaa sinulle) että täytyy muistaa että mies on kuitenkin valinnut juuri SINUT ihmiseksi jonka kanssa haluaa olla. Ja jos teillä ei kerran muita ongelmia ole niin...

Vierailija

Kyllä mun mielestä mies voi käyttää exän ostamia vaatteita ja tavaroita, en näe siinä mitään ongelmaa.
Onko oikein, että käyt toisen tietokoneella tutkimassa mitä kaikkea exästä löytyy? Kummallista, sillä meillä kaikilla ihmisillä on menneisyys eikä sitä tarvitse poistaa täysin omasta elämästä. Teet vaan itselleni hallaa kun katselet miehesi exän kuvia. Kannattaisi teidän keskittyä vain tämänhetkiseen suhteeseenne ja unohtaa menneet! Voihan ne kuvat siirtää tietokoneelta vaikka muistitikulle, jonnekin kansioon tai polttaa levylle, joten niitä ei tarvitse nähdä kun tietokonetta käyttää.

Olen itsekin törmännyt siihen tilanteeseen kun miehen exä soittelee 2krt kuukaudessa, yleensä baariin pyytelee. Välillä olen antanut asian olla mutta silti tuntuu pahalta. Ihan kun mies olisi tyytyväinen siihen, että exä kaipailee tai yms. Mutta miksi siitä täytyy kertoa? Pitäisi vaan asian itsellään. En minäkään kersku jos exäni on ottanut yhteyttä, huoh.

Pidä toki taukosi jos tuntuu ahdistavalta. Aika auttaa hetkellisesti mutta älä liian kauan odota, meinaa voi aikakin tappaa parisuhteen. Keskustelkaa vielä asiasta ja miettikää mitä haluatte tältä suhteeltanne. Mikäli yhteisiä näkökulmia löytyy niin hyvä niin. Tsemppiä ja jaksamisia.

Vierailija

Musta tuntuu, että sun miehes yrittää lähinnä olla sinulle rehellinen eksistään ja ehkä yrittää osoittaa, ettei hänellä ole mitään salattavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat