"Eka" kerta vanhemman miehen kanssa

Vierailija

Olen siis kesän ajan viettänyt paljon aikaa samassa kaveriporukassa vanhemman miehen kanssa. Aluksi olimme vain hyviä kavereita mutta tunteet ovat molemmin puolin muuttuneet ihastukseksi ja nyt olemme viettäneet aikaa myös kahdestaan ja yöpyneet toisilla. Kesä on mennyt juhliessa ja lähes joka kerta kun olemme tapailleet jompi kumpi tai molemmat on ollut enemmän tai vähemmän humalassa :D Selvinpäin juttelemme kyllä kaikenlaista ja meillä synkkaa mutta olemme ilmeisesti molemmat todella ujoja.

Mies on minua 8 vuotta vanhempi (itse olen 21v) ja hänellä on kokemusta jo seksitouhuista. Itse olen YRITTÄNYT seksiä vain kerran ja sekään kokemus ei ottanut onnistuakseen sillä ei mies mahtunut oikeastaan sisääni lainkaan. En uskalla ottaa asiaa puheeksi enkä uskalla edes yrittää seksiä hänen kanssaan sillä pelkään sen pilaavan jutun. Mitä teen?

Kommentit (2)

Vierailija

Oletko kertonut miehelle kokemattomuudestasi?
Jos hän tietää asiasta, hän osaa varmasti ottaa sen huomioon ja olla hellä ja varovainen.
Jos sinua kuitenkin hirveästi pelottaa seksi hänen kanssaan, et ehkä ole siihen vielä valmis.
Ensimmäisen kerran "kuuluukin" vähän sattua ja vertakin saatat vuotaa, mutta kyllä se siitä lähtee sujumaan.
Ja muista, että liika jännittäminen pilaa kaiken; silloin ainakin sattuu, eikä mikään ota onnistuakseen, koska kroppasikin on jännittynyt.
Ensimmäistä kertaa ei myöskään kannata kauheasti odottaa ja suunnitella, antaa vaan kaiken tapahtua painollaan ja silloin, kun hyvältä tuntuu.:)
Tsemppiä yritykseen!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat