Tatuoinneista

Seuraa 
Liittynyt25.6.2010

Terve kaikille niille, joilla on tatuointi, suunnittelevat ottavansa tatuoinnin, tatuoijat ja kaikki ne jotka nyt vaan sattuvat tämän lukemaan!

Oon harkinnut viimeiset kaks vuotta hankkivani tatuoinnin ja tiedän millaisia haluan, enkä usko katuvani niitä jälkeenpäin. Minua kiinnostaisi tietää teidän kokemuksia tatuoinneista ja niiden ottamisesta, sekä siitä mitä ajatuksia tatuoinnit teissä herättää.

Jos joku vielä sattuu tietämään oulunseudulla luotettavan ja asiansa osaavan tatuoijan, niin kertokaa toki!

Kommentit (2)

Vierailija

Hei.
Minä laitatin pitkän harkinnan jälkeen itselleni pienen tatskan joka on ensimmäiseni. No kävihän se kamalan kipeetä ja kun sen vielä teki harjoittelija niin meni valehtelematta puolitoista tuntia sen tekemisessä ja se oli aivan hirveetä tuskaa. Kaikenkukkuraks se ei saanu edes tehtyä sitä kunnolla koska muutaman päivän jälkeen siitä alkoi lähteen enemmän ja enemmän väriä pois ja se oli aivan hirveen näköinen..no sain sen samassa paikassa korjautettua ammattilaisen tekemänä ja tässä olen sitä parannellu jonkun aikaa niin edelleen se on samannäköinen kuin sen harjoittelija olisi vasta tehnyt,siellä täällä värittömiä kohtia ja sen näkee kauempaakin..!Että sinne ei kyl kannata mennä teettään itselleen tatskaa,kun eivät saa yksinkertaista 5cm kokoista heartagrammia tehtyä kunnolla että se kans pysyis..pistää miettiin että onko niillä edes oikeet laitteet tatskojen tekoon! paikka on oulussa työkkäriä vastapäätä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat