Biseksuaalisuudesta

Vierailija

Olen usein miettinyt, että olenko biseksuaali.. Voin hyvin kuvitella suutelevani kaunista naista ja myös harrastaa seksiä, mutta en kuitenkaan halua suhdetta naisenkanssa, haluan elää ihan miehen kanssa ja saada lapsia. Olen yli 3v ollut yhdessä kihlattuni kanssa ja hänen mielestä on jo bi, jos voi mennä naisenkaa sänkyyn. Kuka tietää? Onko tämä vain kokeilunhalua,eikä muuta..

Kommentit (2)

Vierailija

Itse koen jotenkin olevani bi, vaikka minulla menee taas niin päin, että voisin kuvitella seurustelevani naisen kanssa ja suutelevan naista, mutta sänkyyn en kyllä varmaan pystyisi naisen kanssa menemään. Olen ollut muutaman kerran ihastunut naiseen, kerran haaveilin yhdestä naisesta melko pitkäänkin. Silti en ole tehnyt naisten kanssa juuri muuta kuin kavereiden kanssa pelleilemällä pussailtu. En sitten tiedä mikä sen määrittelee onko vaiko ei. Ja että onko se sitten tuntemattomuudesta haaveilua ja kokeilunhalua. Tiedä sitä :P

Vierailija

Itse olen ollut sängyssä naisen kanssa. En ole kuitenkaan seurustellut naisen kanssa. Pientä ihastumista vain on ollut. Miehen kanssa tuntuu erilaiselta.. itse olen miettinyt asiaa,että olenko bi vai en, mutta lopulta päätynyt tulokseen että en haluaisi määritellä itseäni. Julkisesti olen hetero, läheiset kaverit vaan tietää asiasta. Tutuissani on myös suvaitsemattomia ihmisiä, jotka varmaan vihaisivat minua jos saisivat tietää "taipumuksistani".

Toisaalta kun en itsekkään ole varma miten itseni haluan luokitella, niin en haluaisi alkaa avautumaan aiheesta kaikille tutuillekaan (anonyyminä netissä on eri asia, heh ;) ).
Kuitenkin periaatteessa ajattelen että rakastun ihmiseen, en sukupuoleen. Kieltämättä välillä ihmetyttää se, miten vieläkin Suomessa se miehen ja naisen parisuhde on melkein aina se oletusarvo. Niin, itse mieluummin ajattelisin ihmisiä persoonina kuin sukupuolina :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat