miten edetä?

Vierailija

Elikkä miten edetä jätkän kanssa eteenpäin järkevästi etten nolaa ihteäni tai ole liian tyrkyllä? Olen siis kohta 16vuotias tyttö ja jätkä on kohta 19v. Niin ja onko teijjän mielestä liian suuri ikäero?

Eli siis satuin joskus humalapäissäni jätkän kyytiin, siinä sitte juteltiin kaikkea kahestaan autossa, kun muut oli tupakalla ja muidenki ollessa paikalla. Sen jälkeen lisäsin jätkän fb:ssä kaveriks. Eka ei kuulunu vähään aikaan mtn. Sitte yht äkkii tyyppi alkaa juttelee siellä. Juteltiin illat pitkän kaiken näköstä. Kylällä törmättiin ja sitte "eksyin" aina samaan seuraan kun nähtiin kylällä ja siinä sitte taas naurettiin ja juteltiin kaikkee. :) Ja jätkä moikkaa aina vaikka sillä olisi auto täynnä porukkaa kun näkee miut :) Oon istunu nyt parina kertana sen kyydissä useemman tunnin etupenkillä. Viimeks perjantaina.

Nytte jätkä ei siis enää juttele fb:ssä, ei oikeen keksitä mtn puheen aihetta mutta livenä taas juttu luistaa ja nauretaan yms.

Eli miten tuosta eteenpäin ? Ilman että nolaan ihteni jos jätkä ei olekkaan kiinnostunut kuin kaveri mielessä. Haluaisin tutustua häneen paremmin. Jätkä on luonteeltaan just unelmieni mies, ei polta ja juo harvoin. Ja luonteeltaan niin täydellinen minulle ! Ei ole mikään kovin flirttaileva tyyppi eli sen takia en halua olla liian tyrkky :) IDEOITA KIITOS MITEN EDETÄ ETEENPÄIN JA SAADA TIETÄÄ ONKO JÄTKÄ EDES KIINNOSTUNUT ! :)

Kommentit (3)

Vierailija

kysy siltä onko kiinnostunu ja mitä se ajattelee susta. ei se oo tyrkkyä jos kysyy mitä ajattelee. kysy vaikka sielä fb:ssä yksityisellä viestillä. jos se sanoo että haluaa olla vaan kaveri. toki petyt mutta sano sitte että joo niin minäki :D että ei oo noloa.

Vierailija

Ei ehkä kannata suoraan mennä kysymään onko jätkä kiinnostunut tai mennä tunnustamaan omia tunteitaan, voi olla ettei mies ole vielä ajatellut koko juttua siinä mielessä ja säikähtää karkuun. Kysy sitä ennemminkin vaikka ulos syömään tai jotain:P Siinä saatte kahdenkeskistä aikaa ja voitte tutustua lisää rauhassa ilman liikaa hyökkäävyyttä, mutta osoitat kuitenkin olevasi kiinnostunut, kun treffeille pyydät.

Vierailija

huoh, arvasin tän. Sillä onki vissii yhen toisen tytön kaa juttua :/ kaikki kylällä luuli että ne on vaan kavereita ja niin se tyttö oli sanonu miun yhelle kaverillekki mutta tää jätkä vissii ainenki tykkää siitä likasta :/ ku yhet tyypit tossa eilen illalla vähä oli sillee vink vink siitä tytöstä niin ei se kieltänykkään mitään niin joo.. Pitkään ne on ollu kavereita ja ihan vast ikää niille on juttuu tullu jos on tullu? vittuku ota selvää. Yleensä mie ihe saan niin selvästi luettuu miehien ajatukset yms. paitsi tän -.- tai ylipäätänsä niiden miun ihastuksien kun oon koko ajan sillee ei ne voi tykätä miusta, ei ne kuitenkaan tykkää :/ VITUTTAA.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat