Poikaystävä & CS :D

Vierailija

En huomannut viellä tämmöstä keskustelua joten teimpä tämmösen nyt tänne. :)

Elikkäs poikaystäväni pelaa ihan kokoajan peliä nimeltä Counter Strike ja se alkaa ottamaan jo pikkuhiljaa päähän. Ei siinä mitään jos hän pelaisi sillon, kun en ole hänen luonaan, mutta kun hän pelaa silloinkin, kun olen hänen luonaan ja jopa silloin, kun olen nukkumassa! :D Ei ole kovin mukavaa yrittää nukkua semmosessa melussa vaikka poikkis pitääkin kuulokkeita niin kyllä se ääni väkisinkin kuuluu ja hänen puheensa pelikavereilleen. :( Olen yrittänyt puhua asiasta hänen kanssaan, mutta hän vain sanoo, että se on hänen harrastuksensa. Minun ja poikaystävän perheen mielestä hänellä on jo peliriippuvuus. :/ Hän käy kaikki mahdolliset Cs tapahtumat läpi. :D

Onko kenelläkään vastaavaa tilannetta? Olisi mukava kuulla kanssasisarien mielipidettä asiasta. :)

- Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (9)

Vierailija

Joo mun poikaystävä pelaa myös kyseistä peliä. Ja hän on jopa admin tietyllä sivustolla, joten viettää aika paljon aikaa siellä, vaikkei itse pelaiskaan. Sen pitää tarkkailla niitä sääntörikkomuksia ja muita. Ennen hän pelasi kyllä paljon enemmän. Nykyään se on vähän jäänyt vähemmälle. Mutta jossain vaiheessa kun hän oli lomautettuna, niin pelas kyllä ihan koko ajan ja joskus sillä hukku täysin ajantaju. Sillon meille tuli kyllä kamala kriisi. Joskin siinä nyt oli muutakin taustalla...
Kannattais varmaan hihkasta asiasta useempaan kertaan tälle kyseiselle herralle. Jos se ei ymmärrä ite asian ns. vakavuutta, niin on sitten oma häpeä. On kummallista, jos ei halua oikeastaan viettää aikaansa tyttöystävän kanssa ja ei anna edes nukkua hiljaisuudessa! Mä ymmärsin, ettette asu edes yhdessä? Joten on kauheen hankala varmaan sitten kunnolla viettää aikaa, jos toinen on nokka kiinni näytössä. :\
Mut toikin on semmonen juttu, et kyllä se varmaan ajan kanssa vähän sitten rauhottuu. Ei välttämättä kaikilla, mut useimmilla ainakin. Et tainnut sanoo, et kuinka kauan ootte seurustellut. Meillä ainakin kun on jo melkeen viitisen vuotta takana ja mieskin sen verran aikuistunut, ettei tollanen ihan samalla asteella kiinnosta kuin ennen :>

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Aivan. Joo emme asu viellä yhdessä, et molemmat asutaan viellä porukoiden luona. :) Ajattelimme muuttaa sitten yhteen, kun saamme molemmat töitä. Helmikuus tulee kaks vuotta täyteen poikaystävän kanssa. :)

Toivotaan, että se ajan kanssa laantuis tuo pelaamisen himo. ;)

Vierailija

Minun avopuolisoni pelaa myös, mutta lopetta kyllä silloin kun käsken :D
Annan hänen pelata rauhassa 1-2tuntia ja joskus enemmänkin :)

Hannie
Seuraa 
Liittynyt14.11.2009

Meille, kun riittäisikin vaan se 1-2 tuntia! :D Mut tahtoo miehen pelaaminen venyä useampi tuntuseksi sessioksi. :( Jos saisi edes vähennettyä pelaamista niin se olis jo askel aina eteenpäin. :)

Vierailija

Meillä exän kanssa ongelma ei niinkään ollut vain tämä yksi peli vaikka sitäkin se tahkosi melkoisen paljon. Ongelmana oli ylipäätään koneella oleminen. Emme missään vaiheessa vajaan 4v suhteen aikana asuneet yhdessä, ja tilanne alkoi enenevissä määrin häiritä sen jälkeen kun hän muutti toiselle paikkakunnalle (vain 20km päähän) opiskelemaan ja minä olin lähes poikkeuksetta se joka tuli hänen luokseen autolla/bussilla. Olisi ollut mukava viettää aikaa yhdessä vaikkapa vain sitä leffaa katsoen tai jutellen mutta ei, herra istui koneella pelaten/forumeja selaten/ircaten kavereiden kanssa. Keksippä siinä sitten tekemistä kun herra kaikenlisäksi asui 3hengen solukämpässä jossa ei niin vain mennä esim.keittiöön tekemään ruokaa tms.
Moneen kertaan sanoin asiasta,mutta muutosta ei juurikaan tapahtunut. Saattoi välillä sulkea näytön 0.5-1h ajaksi jossa ajassa ehti mukavasti panna ja juoda kahvit. Sitten taas koneelle.

Hermohan siinä meni minulla. Useampaankin kertaan sitten tuli häivyttyä mitään sanomatta eikä jätkä edes tuntunut kiinnittäneen asiaan mitään huomiota. Eräs syy miksi suhde kaatui.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat