Kateellinen

Vierailija

Olen kateellinen ystävälleni, joka saa nykyisin enemmän huomiota kuin minä. Kuulostaa hölmöltä mutta mietin asiaa taukoamatta. Olen itse rehellisesti mielestäni kaunis ja normaalipainoinen.Ennen ystäväni oli kateellinen minulle ulkonäöstäni, mutta nyt se on toisinpäin. Ei olisi kyse siintä etten olisi itse saanut aikaisemmin huomiota, mutta tällä kertaa miehet kertoivat asiasta minulle ja keskusteli siintä avoimesti. Tuntui pahalta kuunnella ainoa naisena heidän puhettaan kuinka ihanat rinnat ystävälläni on. Myös pelko siintä että poikaystäväni ajatteli ystäväni mahtavaa vartaloa saa minut masentumaan. Pitäisikö unohtaa koko juttu ja olla tyytyväinen omaan tilanteeseensa? On tuntunut jo jonkinaikaa etten haluaisi edes olla enään tässä ystävyyssuhteessa, pelkkä ystäväni läsnäolo käy suoranaisesi vituttamaan. kiitos jos joku jaksaa vastailla auvautumiseeni !

Kommentit (1)

Vierailija

Itsevarman ihmisen ei tarvitse kadehtia toisia.. Eli ole tyytyväinen itseesi ja onnellinen kaverisi puolesta. Kadehdinta jos joku nimittäin rumentaa ihmistä ja sitähän ei halua ;) ? Ja hei, vaikka sitä seurustelis niin totta kai sitä pistää merkille, jos joku on todella hyvän näköinen. Se ei kuitenkaan tarkoita, että asiassa olisi yhtään mitään sen enempää tai että oma seurustelukumppani olisi yhtään sen rumempi. Ja mikäli jonkin näin typerän asian takia hylkäät ystäväsi annat itsestäsi todella pikkumaisen ja ilkeän kuvan ja todennäköisesti ystäväsi kerää kaikkien sympatiat. Jos et halua kuunnella kavereidesi puheita ystäväsi rinnoista voithan aina sanoa jotain tyyliin "hei, eiks toi mee jo tiirailun puolelle, et mun pitää varmaan varottaa tollasist pervoist :P".

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat