mustasukkaisuutta

Vierailija

Tästä aiheesta luultavasti on muitakin keskusteluja, mutta ajattelin aloittaa ihan alusta.

Ongelmani on oma mustasukkaisuuteni, en ole varma onko se enää normaalia. Se johtuu luultavasti pettävistä existä.

Tunnen itseni tavallaan petetyksi mutta ainakin todella loukatuksi kun mieheni kirjoittelee kommentteja kuvakkeessa muille muijille.

esim "kisu,kisu" "hyvä perse,nam;)" ym. kaikkee tollasta..

Onko muita joilla on samanlainen ''tilanne''?

Mieheni tekee sitä salaa jos kysyn asiasta niin koittaa aina ekana kieltää.. Eli valehtelee samal..

Kommentit (6)

Vierailija

Ei sun mustasukkasuus kyl kuulosta kauheen kohtuuttomalta. Itekki oisin kyl loukkaantunu jos poikaystävä laittais tolllast kommenttii. Ootko kertonu miehellest et sen käytös loukkaa sua?

Vierailija

No eihän sun mustasukkaisuus ole yhtään yliammuttua, jos tyyppi lähettelee tuollaisia kommentteja toisille naisille! Itse en hyväksyisi, jos poikaystävä kehuis naisten perseitä. Mun mielestä tuo ei ole hyväksyttävää. Koska asia vaivaa sua, kannattaa puhua siitä miehelle ja selvittää, mikä jutussa hiertää ja miksi. Jos valehtelu ja tuollainen "nettipettäminen" jatkuu, kannattaa miettiä, onko kaikki sen arvoista. Harmi, että sulla on kokemusta pettäjämiehistä, ja nykyinenkin kehuskelee tyttöjen takamuksia! Inhottavaa. Osaan vain kuvitella :/ Toivottavasti tilanne selkeytyy!

Vierailija

Kerro miehellesi, että sinua loukkaa hänen toimintansa. Itse olen myös hyvin mustasukkainen tapaus ja tuommonen käytös kyllä ei siinä tilanteessa auttaisi mitään! En kyllä hyväksyisi, että oma mieheni tekisi nuin netissä. Mut ei ole kyllä sen tapaistakaan niin olisi ihmeellistä jos hän alkaisi nuin käyttäytyä netissä, mutta kuitenkin.
Hän voi ajatella, että onpa hänellä hyvä perse, muttei hänen tarvitse sitä sanoa kellekkään.. Pitäisi vaan omana tietonansa niin kellekkään ei tulisi paha mieli. Ihan niinku hän haluaisi sinulle pahan mielen, mutta jollekkin muulle naiselle paremman kun kehuu häntä. Voisi ennemmin kehua sinua! :-)
Koittakaahan puhua ja sano, että asia häiritsee sinua.

Vierailija

Voi kun kehuisikin minua edes joskus, muilta miehiltä kehuja kuulen enemmän :/ puhuttu on asiasta moneen otteeseen ja aina hän on luvannut sen lopettaa, kunnes seuraava kerta taas koittaa. Noh olen päättänyt jo että tämä loppuu niin pian kun käytännön syistä on mahdollista,

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat