Milloin oma kulta esitellään vanhemmille?

Seuraa 
Liittynyt12.5.2009

Hei vaan kaikille.

Olisi mukava tietää, milloin sinä olet esitellyt oman poika/tyttöystävän vanhemmillesi vai tuleeko sellaista tilannetta ikinä?

Itse olen seurustellut kaukosuhteessa nyt melkein pari vuotta, eikä poikaystäväni ole vielä tavannut vanhempiani. Usein käynkin hänen luonaan ja jos tulemme paikkakunnalle missä minä asun, niin olemme vain minun luonani, emmekä käy porukoitten luona. Hänen olen kyllä tavannut eikä siinä mitään. Itse en ole ikinä pitänyt niin tärkeänä tätä asiaa, että olisi mikään kiire viedä näytille, enkä halua tehdä siitä mitään suurta numeroa.. Mutta nyt on alkanut tuntua, että olisi jo aika ja haluan kovasti, että he tapaavat. : )

Kommentit (5)

Vierailija

Itse esittelin poikaystäväni vanhemmilleni jo viikon yhdessäolon jälkeen, mutta se johtuu pitkälti siitä, että asuimme molemmat silloin vielä vanhempiemme luona, joten tapailimme paljon toistemme kodeissa. Poikaystäväni vanhemmat tapasin jo silloin, kun vielä kävimme vasta treffeillä, emmekä olleet virallisesti yhdessä.

Vierailija

Minun kohdallani sellaista tilannetta tuskin tulee ikinä, ainakaan tämän miehen kohdalla.. Olen seurustellut aivan ihanan miehen kanssa kohta 9kk, eikä kukaan perheestäni ole tavannut häntä, vain eräs ystäväni. Vanhemmille voisi olla vähän hankala selittää miten heidän tietojensa mukaan minua 4v vanhempi kultani onkin 20v vanhempi.. Mieluusti kyllä esittelisin hänet perheelleni, mutta tosiaan tuo oikean iän paljastuminen voisi olla pienoinen shokki vanhemmilleni :D

Vierailija

Mä esittelin poikkikseni muistaakseni vasta 5kk seurustelun jälkeen. Ensinnäkin salasin meidän suhteen niin pitkään kun mahdollista koska poikkikseni on ulkomaalaistaustanen ja vanhempani hieman rasisteja joten voitte vaan kuvitella millasta reaktioo pelkäsin... :D Ja ensireaktiohan oli sit kun asia ilmeni että "Voi herranjumala mitä sä oot menny tekemään, mitään mokkakikkeleitä et kyllä tapaile, kohta oot ite muslimina jossain savimajassa rätti päässä ja kymmenen mukulaa hoidettavana, nyt heivaat sen mutiaisen..!". Tätä ihanaa solvaamisvaihetta kesti varmaan kuukauden verran ja mun käynnit vanhempieni luona harvenikin sitten huomattavasti. Sitten kun tilanne laantu ja vanhemmat alko oleen hiljaa asiasta niin heitin ilmoille ehdotuksen että vois järkätä tapaamisen koska oon tosissani tän miehen kanssa ja ollaan jo tarpeeks kauan seukattu. Myös mun jätkäni kaipas tapaamista koska se halus tilaisuuden näyttää että hän on hyvä ihminen ja poikaystävä taustastaan huolimatta. Oltiin yks päivä kultani kanssa kävelyllä ja lähetin sitten äitilleni viestin että tullaanko käymään, vastaus oli tyyliin "Tulkaa nyt kun on kahvit tippumassa ja pullat uunissa". :D Tapaaminen ei ollut niin kiusallinen, vaisu ja kireä kun olin kuvitellu ja tätä nykyä mun äiti ja isä on aivan hullaantuneita mun omaan suklaasilmämieheeni. :)

Vierailija

Olin päättänyt jostain syystä, että nykyistä miestäni en esittele ainakaan isälle moneen vuoteen, sisarukset ja äiti saivat kyllä tavata mieheni muistaakseni jonkun 2-4kk seurustelun jälkeen. Kuitenkin kun oltiin oltu n. puoli vuotta yhdessä isäni halusi itse välttämättä nähdä miehen. Miehen vanhemmat tapasin itse vasta 8kk seurustelun jälkeen.

Vierailija

Ollaan seurusteltu 8kk eikä kumpikaan ole nähnyt kummankaan vanhempia. En tiedä. Aluksi olin hyvin epävarma suhteestamme enkä siksi halunnut nähdä poikaystävän vanhempia tai toisinpäin. Nyt kun aikaa on kulunut ni jotenki kynnys on noussut vaan suuremmaksi. Varsinkin kun poikaystävän vanhemmat asuvat parin hassun kilometrin päässä ja ovat monesti pyytäneet kylään. Kuvitteleeko ne jo että oon joku hullu tai sairas etten uskalla mennä sinne.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat