Poikaystävälle orgasmi?

Vierailija

Kohta on mennyt jo viikko, kun viimeksi sain tuotettua poikaystävälleni orgasmin. Itse sain eilen ensimmäiseni ja isoimman minkä olen koskaan saanut. Emme ole harrastaneet seksiä, mutta sekin on suunnitteilla. Hyväilemme toisiamme ainoastaan käsillä. Aiemmin hän sai orgasmeja alinomaan, kaksikin kertaa päivässä. Sitten vaan ei enää. Käteni kerkeää krampata ennen sitä :D Onko hänestä tullut kestävämpi vai mitä? Toisaalta minustakin tuntuu että olen ihan hukassa hänen tyydyttämisessään, kun aikaisemmin taas en. Voisin toki ottaa häneltä suihin tai tehdä jotain muuta mukavaa (; Vinkkejä? (=

Kommentit (2)

Vierailija

Kirjoituksestasi päätellen olette aika nuoria molemmat. On se hyvä, että pystytte koskettelemaan toisianne ja muutenkin hyväilemään. Orgasmia ei aina tarvitse saada. Joskus tuntuu, että ihmiset ovat liian suoritushakuisia tai pyrkivät ehkä painostavasti tähtäämään siihen. Miksi näin? Eikö voisi partnerin kanssa olla ihan muuten vaan lähekkäin ilman sen enempiä päämääriä?
Poikakaverisi on tottunut jo käsittelyysi ja voisi kaivata jotakin muuta/uutta. Keskustelkaa keskenänne mistä kumpikin pitää ja ei pidä. Mitä uusia juttuja haluasitte kokeilla ja jne..uskon, että löydätte/keksitte yhdessä jotakin mielekästä mistä molemmat pitävät. Rohkeasti vain kokeilemaan erilaisia juttuja, eikä kaiken tarvitse onnistua täydellisesti ensimmäisellä kerralla.
Suihinotto on kyllä aika hyvä idea mutta ei sitä ole pakko tehdä miellyttääkseen toista jos ei ole sinut sen asian kanssa, tarkoitan sitä että jos se ajatus ahdistaa mieltä tai tuntuu vastenmieliseltä niin mitään ei ole pakko tehdä jos ei itse halua.

Oma kultani pitää suihinotosta ja pienenä virikkeenä "näin kesäkuumana" ollaan käytetty jääpaloja. Ne kivasti sulavat lämpimällä vartalolla ja jääpaloista valuvia vesipisaroita on mukava nuolla toisen kropasta. Virkistävää ja ihania fiiliksiä antava kokemus.

Vierailija

Kyllä, nuoria ollaan molemmat. Ja minulle ei ole mikään pakko joka kerta saada koskea häneen, mutta helposti tulee se tunne että hän haluaa, enkä minäkään sitä vastaan ole. Ensikerralla voisin sanoa kyllä asiasta (=

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat