mietityttää

Vierailija

Mitä mun pitäis tehdä? Oonko turhaa huolissani? Oon menossa naimisiin mun jätkäkaverin kanssa ja meille on tulossa lapsi tänävuonna. En oo kauheen hyvä puhuun joten en oo hirveesti puhunu jätkäkeverin kans ku siitä tulee taas väärin käsityksiä ja riitaa. Mua epäilyttää onko kannattava mennä naimisiin. Ei ollut meidän oma idea edes. Puhetta on kyllä ollut että ehkä joskus mentäisiin. Mutta tuntuu kun heittäisi elämälle hyvästit. Jätkäkaverilla on exänsä vanhoja kirjeitä ja kuvia ja muita siltä saatua tavaraa vieläkin muistona. Ja musta tuntuu että se ei rakasta mua vaan että oon sen exsän korvike. Niinkun mulle on sanottu monet kerrat. Ollaan oltu kyllä jo 2vuotta yhdessä. Mutta silti en oo ihan varma onko kannattavaa mennä naimisiin. Rakastan kyllä sitä mutta epäilen jatkuvasti että pettää. Kun on ollut kaiken laista tässä parin vuoden aikana. Enkä osaa luottaa muihin mikä vaikeuttaa tilannetta.

Kommentit (4)

Vierailija

en suosittele menemään naimisiin jollet ole ihan varma asiasta.
Ja naimisiinhan mennään omasta tahdostaan, kenen idea se oli jollei teidän? Ja mikä kiire naimisiinmenolla edes on? :o
suosittelisin kumminkin tuota puhumista sen jätkäsi kanssa jos kerta et luota ja kuvittelet olevasi vain exän korvike :/ ei suhde toimi jollei molemmat ole rehellisiä ja jollei asioista voi puhua !

Vierailija

Ei oo mitään järkee mennä pelkän lapsen takii naimisiin.

En käsitä miks ihmisil on niin jäätävä kiire, että aina on hankittava lapsi ja mentävä naimisiin tyyliin vuoden sisällä seurustelun alkamisesta.

Vierailija

Jos te miehenne kanssa molemmat rakastatte toisianne niin te pystytte kyllä puhumaan toisillenne asioista ja olemaan rehellisiä. Sinun kannattaisi puhua poikaystäväsi kanssa näistä sinua kaihertavista asioista esim. miksi hänellä on vielä exänsä kirjeitä ja kuvia tallella? Kyllähän hän voi pitää niitä jossain laatikossa vaikka muistona, mutta jos hän lukee ja katselee niitä kirjeitä ja kuvia koko ajan niin on vähän epäillyttävää.
Naimisiin menoa ei kukaan toinen ihminen päätä. Jos te itse olette sitä mieltä, että haluatte elää koko elämänne yhessä niin mikäs siinä sitte, mutta jos yhtään mietityttää niin en suosittele menemään naimisiin.. Lapsen takia ei kannata mennä naimisiin, koska lapsi aistii sen, että te ette ole onnellisia yhdessä.
Mutta suosittelen puhumaan!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat