AUTTAKAA POIKAYSTÄVÄ ASIASSA

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa nyt puolitoista vuotta,
Poikaystäväni haluaa kokoajan olla kavereidensa kanssa eikä koskaan pyydä minua luokseen.
Kun olen poikaystävälläni hän ei huomioi minua yhtään, kun sanon että mun pitäis varmaan lähteä hän sanoo että niin varmaan pitäisi.
Joudun useimmiten kinumaan häntä luokseni.
Yritän keksiä kaikkea mahdollista tekemistä ja yllätän häntä romanttisesti,
vien iltapalaa hänelle, ja vien leffoihin yms. Poikaystäväni ei ole kertaakaan
vienyt minua minnekkään, eikä yllättänyt minua mitenkään. Itken ja sanon että minua
ahdistaa, mutta poikaystäväni vain on hiljaa ja kysyy että mitä hän muka voi tehdä asialle.
Hän ei koskaan halua harrastaa seksiä eikä muutenkaan halaa/pussaa koskaan minua.
Rakastan häntä, ja hän sanoo että rakastaa minua mutta en oikeen usko!
En haluaisi jättää häntä mutta puhuminenkaan ei auta.
Mitä voin tehdä???

Kommentit (11)

Vierailija

Onko poikaystäväs seurustellut aikasemmin kenekään kanssa? jos oot ensimmäinen tyttöystävä sille nii ehkä se ei vaan tiedä että miten pitäis olla ja siks haluaa viettää paljon aikaa kavereiden kanssa. jotkut miehet on vähän sitoutumiskammoisia että ne ei halua olla jatkuvasti tyttöystävän kanssa vaan haluaa välillä viettää aikaa vaan kavereiden seurassa. Kannattaa vaan yrittää vielä jutella poikaystäväs kanssa ja kertoa että miltä susta tuntuu kun se ei huomio sua jne. toivottavasti juttelemalla teidän asiat selviää ja pystytte jatkamaan seurusteluanne :)

Vierailija

Miten jaksat olla tuommoisessa suhteessa? Jättäisit tuon lurjuksen..
Kyllä löydät vielä paljonpaljon paremman! Tuo jätkä ei ole sinun arvoisesi :-)

Vierailija

kuullostaa vähän siltä ettei tuu loppupeleissä toimii.. kysymys kuuluukin, kuinka kauan jaksat itse katsoa tai kestää tuollasta? jos suoraan puhuminen ei auta, niin en kyllä itse lähtis enä tuollasta jatkaa.. minim. suhde helvetistä itselle tullut juuri ero.

Vierailija

Pakko sanoa, enkä ihan oikeasti haluaisi sanoa tätä, mutta tuossa vaiheessa ero on parempi, vaikkei helpompi. Pitäkää tauko ensin, sitten erotkaa jossei mitään tapahdu. Äläkä usko kaikkea mitä hän lupaa, jos kerran niin ei tapahdu.

Vierailija

Itse olin aiemmin samanlaisessa suhteessa ja pakko sanoo että eropäätös oli rankka, mutta en tosiaan enää 1,5 vuoden jälkeen jaksanut. Eikä sinunkaan tarvitse, tommosta kohtelua ei kukaan ansaitse. Ja miehet EI muutu, ei vaikka kuinka me naiset niiden haluttais muuttuvan parempaan suuntaan ajan kanssa..

Vierailija

Aika huonolta ja huolestuttavalta kuulostaa. En tätä nyt ilkeyttäni sano mutta kannattaa lähteä tuommoisesta suhteesta! Jos poikaystäväsi on noin tyhmä ja tunteeton, tuskin hän tuosta henkisesti kasvaa vähään aikaan.

Vierailija

Hei jos luet itse tuon sun tekstisi, niin siinähän on suoraan vastaus ettei se susta oikeesti välitä. Julmalta kuulostaa, mut kannattaa antaa olla ja jatkaa eteenpäin, itseesi vain satutat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat