Onglema: Seksi

Vierailija

Ongelman kuvaus lyhyesti: mieheni ei innostu seksistä koska ei osaa nauttia siitä...
Olemme seurustelleet vasta n. puoli vuotta ja nyt hän ilmoitti että ei välitä koko asiasta koska ei oikein osaa nauttia siitä... mutta pitää sitä silti toimintana joka on "pakko hoitaa"... Olen samaan aikaan surullinen, häkeltynyt, vihainen ja ehkä vähän loukkaantunutkin.

Tiedän että hän välittää musta ja haluaa olla mun kanssa, mutta tuosta asiasta puhuminen on vaikeaa hänelle. En uskalla jatkaa keskustelua koska hänen äänensä muuttuu sellaiseksi "onko tästä pakko keskustella" tyyppiseksi...

Äh mitä teen, miten saisin intohimon syttymään meidän välille? Sitä oli alussa ja se mitä esimakua siitä sain, se oli aivan uskomatonta.. mutta nyt se on yhtäkkiä kadonnut olemattomiin. Luulen että yksi osasyyllinen tähän on se että mieheni kokee olevansa huono seksissä ja sen takia hänen itsetuntonsa sitä kohtaan on laskenut... :( On myös eräs toinen syy mikä saattaa hänen itsetuntoaan laskea, se että hän tulee liian nopeasti... veikkaan että siitä kaikki tämä on saanut alkunsakin..

Apua, mitä tässä tilanteessa oikeesti kuuluis tehä??? Soittaa 112?? Vai hä?

ja sori otsikko virhe :D huomasin sen vasta nyt...

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat