Suhde ohi ennen kuin se ehti edes alkaa?

Vierailija

Olen tapaillut n. 2 kk minua muutamia vuosia vanhempaa miestä ja alussa kaikki oli tosi ihanaa ja mies osotti olevansa kiinnostunut jne.. Nyt parin kk:n jälkeen mies ei enää soittele/tekstaile yhtä usein kuin aiemmin, aiemmin tätä tapahtui joka päivä. Nykyään hän ei välttämättä vastaa edes viesteihini. Tavataan myös aiempaa harvemmin. Olen tavannut hänen vanhempansa ja kaverit yms.

Tykkään miehestä tosi paljon ja pelkään että särjen vain sydämeni. Onko suhde jo tuhoon tuomittu jos "alkuhuuma" meni ohi jo kahdessa kuukaudessa?

Kommentit (7)

Vierailija

Itsellä hieman samansuuntainen ongelma, mutta itse koin tällöin parhaaksi puhua toisen kanssa. Teidän suhde on kuitenkin vielä niin alussa, että tässä vaiheessa olis hyvä selvittää että mikä oikeestaan on homman nimi. Loppuko mieheltä into? Vai mistä kiikastaa asia? Joten ehdotan että otat asian puheeksi hänen kanssaan vaikka heti seuraavan kerran kun tapaatte.

Vierailija

no itseasiassa koko "alamäki" alkoi siitä kun otin asian puheeksi, kysyin että mikä tässä on homman nimi. vältteli vaan koko asiaa ja vaihtoi puheenaihetta.

Vierailija

Luultavasti mies ei halua mitään vakavaa niin kuin edellä mainittiin.

Itselläni oli hieman samankaltainen tilanne. Seurustelin samanikäisen pojan kanssa. Hän oli kaikin puolin mahtava tyyppi ja luulin että kaikki on hyvin eikä meillä ole mitään ongelmia. Olin suhteen alusta asti painottanut että heti jos ongelmia ilmenee niistä pitää keskustella jotta ne eivät paina mieltä ja vaikeuta suhdetta.

Yhtenä päivänä, kuin salama kirkkaalta taivaalta, hän ilmoitti että ei enää halua jatkaa seurustelua. Syytä en vielä tänäkään päivänä tiedä, vaikka olen sitä yrittänyt häneltä kysyä. Hän sanoi vain: "Ei sinussa ole mitään vikaa, en vain pysty seurustelemaan sinun kanssa." Melko ristiriitaista, vai mitä? :o

Vierailija

Sama tilanne omalla kohdallani...

Tapasin aivan mahtavan itseäni pari vuotta vanhemman miehen, alkuun hän flirttaili paljon ja ehdotti että lähtisimme kahville jne. ja pian näimmekin toisiamme joka yö. Hän selkeästi halusi jotain enemmän ja kertoikin sen usein. Itse ilmaisin myös olevani kiinnostunut ja kaikki eteni lupaavaan malliin...

Kunnes yhtäkkiä yhteydenpito lakkasi kuin seinään. Yritin soitella ja tekstailla hänelle usein, mutta pariin viikkoon hän ei ole edes vastannut kuin yhteen puheluuni vaikka vasta reilu viikko sitten lupasi minulle käsi sydämellä ettei enää koskaan anna minun pettyä hänen käytökseensä.

Itse päädyin sellaiseen ratkaisuun, että en anna huijata itseäni. Jos mies ei näe sen verran vaivaa edes vastata puheluun, hän ei oli arvoisesi. Itse annoin tämän jatkua turhan pitkään ja satutin itseäni... Nyt tiedän voivani saada jotain parempaa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat