Mies&Nainen ikäerot rakkaussuhteessa...

Vierailija

Hei olisiko kokemusta eri ikäisten parien suhteen toimivuudesta? esim n23 mies 38

Kommentit (9)

Vierailija

Itselläni on ikäeroa 4 vuotta kultani kanssa, mutta suuremman ikäeron parisuhteessa joka toimii olen huomannut vanhemmissani, isäni on 54 ja äitini 40, ja heidän suhde on toiminut hyvin 21 vuoden ajan. Myös siskoni seurustelee vanhemman miehen kanssa. Siskoni on 20 vuotta nuorempi kuin mies jota tapailee ja tähän asti on sujunut.

Jos toisesta oikeasti välittää ja tekee suhteensä vuoksi asioita niin ikä on vain numero, se voi toimia jos toisesta välittää, näin minä koen asian.

Vierailija

ikäero ei ole ongelma, jos siitä ei tee ongelmaa. itselläni ja murullani ikäeroa on 9 vuotta, josta minä olen se nuorempi osapuoli. silti, asia ei ole vaikuttanut mitenkään mihinkään.

Vierailija

mie en  yleensä vanhempiin miehiin koske mutta onko normaalia jos naisella ja miehellä on ikäeroa 12 vuotta vaikka ikä on vain numeroita mutta on se aika epäilyttävää jos ajattelee ns. järjen kanssa...????

Vierailija

uskon, että kahden kypsän ja henkisesti samalla tasolla olevan ihmisen suhde voi toimia ikävuosista riippumatta. Kuitenkin itse kun 18-vuotiaana seurustelin yli vuoden ajan nuoremman miehen kanssa... no sanotaanko, että jos henkinen ikäkuilu vaikuttaa valovuosilta, on se rasite suhteelle. Myös jos mies kypsyy tai kokee joitakin mullistavia asioita, kuten lopullisen aikuistumisen... saattaa tuntua, että päätyy suhteeseen eri ihmisen kanssa jonka kanssa siihen lähti. Sinun tilanteessasi en kuitenkaan näe mitään vikaa. Rakkauden pitäisi olla tarpeeksi, jos kaksi kypsää ihmistä haluaa pistää suhteen toimimaan.

Vierailija

Oman murun kanssa on ikäeroa sen 4 vuotta. :) ITse olen se nuorempi osapuoli. Olen nyt 18 ja kultaseni on sen 22. (Esikoinen syntyi 2 kuukautta sitten<3)

Vierailija

Mulla ja miehellä on ikäeroa 12 vuotta, olen nyt 26 ja mies 38v. Keväällä tulee molemmille vuodet lisää. Vanhemillani on ikäeroa vajaa 10 vuotta ja toiminut liki 30 vuoden ajan, ja useilla muilla sukulaispariskunnilla, joten tämä lienee "sukuvika" ;) Sitä on myös tässä vuosien varrella nähnyt sen mitä on kun vanhemmilla on isohko ikäero, kyllä se iän myötä alkaa vaikuttamaan jos sen antaa vaikuttaa tai jos alkaa tulla terveysongelmia.

Vierailija

Aloin seurustelemaan 16-vuotiaana itseäni 5 vuotta vanhemman kanssa, joka etenkin ulkopuolisista tuntui silloin suurelta ikäerolta. Mies on kuitenkin henkisesti ehkä hieman jäljessä muita ikäisiään ja meillä on aina ollut samanlainen ajatusmaailma. Hyvin suhteemme on toiminut, eikä ikäero ole koskaan ollut ongelma :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat