Penis

Vierailija

Iso penis sattuu, pieni ei tunnu missään? Kuinkas palajon teille loppujen lopuksi tuo koko merkitseepi?

Ja kokemuksia koon vaikutuksesta? Sekä hyviä että huonoja, isoja ja pieniä. (Utelias miäs, sano)

Kommentit (4)

Vierailija

Mites tämän selitäisi.
Itse olen sitä mieltä että koolla ei sinänsä ole merkitystä, vaan se että miten sillä peniksellä tehdään. Jos on pienempi penis niin silläkin pystyy antamaan naiselle täydellisen tyydytyksen jos osaa oikeat tekniikat ;)
Jos on pitkä se tuntuu hyvältä kun pääsee syvälle mutta itselleni on ehkä tärkeämpi se paksuus, syytä siihen on hankalampi selittää... :DDD

Mutta siis itselleni koko ei ole se tärkein vaan taidot tehdä erilaisia juttuja peniksellä. ;)
Joka naisella ehkä eri mielipide emt. :D

Vierailija

Omalla miehelläni on suurin penis mitä olen koskaan nähnyt. Miestä aiemmin olin maannut 8 miehen kanssa, ja tämä tuntui heti erilaiselta. Alkuun hieman kivistikin, mutta kun opin rentoutumaan, se tuntui/tuntuu erittäin hyvälle!

Uskon myös että nautin peniksestä (ja seksistä) nykyisen mieheni kanssa enemmän, koska suuri penis on myös erittäin seksikkään näköinen. Paremmin varustetulla miehellä on myös itsevarmuutta sen esittelemiseen ;)

Olimme miehen kanssa suhteesta tauolla muutaman kuukauden ajan, jolloin harrastin seksiä erään toisen kanssa. Vaikka tämäkään ei ollut mikään katkarapu, en kyllä tuntenut sitä juuri missään :D

Kun on päässyt jo hyvän makuun, ei huonompaan enää tyydy ;)

Uskon silti, että rakkaus ja tyytyväisyys ei peniksen kokoon katso. Seurustelisin varmasti nykyiseni kanssa pienemmälläkin vekkulilla :)

Vierailija

Sry mate mut koolla on väliä ainakin mun mielestä... :D Niin isoon en oo törmänny että tuottais kipua tai muuten epämukavuutta, mut niin pieniin kylläkin että suorastaan on säälittäny jälkikäteen ne miehet joiden varustus ei riitä tyydyttään varmastikaan ketään. :S Eli näin mun kokemuksella niin mitä pidempi ja paksumpi niin sen parempi. Vaikuttaa kyl todella paljon sen kuuluisan ison O:n saamiseen ainakin mun kohdalla 100% varmuudella, sillä itse en koskaan oo varsinaista seksiä harrastamalla lauennu mut todella lähellä oli aiemmin kun makasin sellasen miehen kanssa jolla oli aika kookas penis. :D Ainoo syy miks sit en ehtinykkään päästä finaaliin oli se että mies tuli ihan hiukkasen liian aikasin ja koska mies oli epävarma touhuissaan eli ei jyskyttäny ihan niin rohkeesti kun mitä ois kannattanu. :D Eli osittain myös yhdyn aiemmin sanottuun että tekniikkakin ratkasee, mut mun mielestä sekään ei kyl pelasta niitä todella pienen vehkeen omistajia koska vaikka kuinka tietäis mitä tehdään ja miten niin turha toivo jos ei oo munaa millä tehdä. :D Anteeksi suorasukasuuteni kaikille miehille, mutta kyllä teilläkin on varmasti jyrkkiäkin mielipiteitä naisten alapäistä (kuten siitä kumpi tyydyttää enemmän: tiukka vai löysä :'D) yhtälailla kun meillä naisilla tästä peniksen koko -aiheesta. :)

Vierailija

Joo siis itsekkin olen sitä mieltä että mitä isompi ja paksumpi sen paremmin saa ison O:n Ja itse kun kommentoin että koolla ei niin ole väliä jäi mainitsematta että jos miehellä varustus on tosi pieni niin on epätodennäköisempää antaa naiselle tyydytystä, eli siinä vaiheessa varmaan apuvälineet käyttöön : D

Itse en onneksi :DD ole törmännyt todella pieneen etei tyydytystä olisi saanut niin ei oikeen tullut mielittyä :DD

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat