Bilekavereita Kuopiosta 20 vuotiaalle tytölle? :)

Vierailija

Hei, olen 20 vuotias tyttö Kuopiosta, jolla ei ole häävisti kavereita jotka tykkäävät käydä baareissa ja etenkin tanssia! Rakastan tanssimista ja pääsen aivan liian _harvoin_ tanssimaan kaveritilanteeni takia. Olen jo tarpeeksi kauan pähkäillyt että mistä niitä samanmielisiä kavereita saa niin laitoin tänne ilmoituksen. Kenties sinä kaipaisit hauskaa ja energistä bile ja tanssiseuraa? :)
Opiskelen Tradenomiksi toista vuotta. Luonteeltani olen iloinen ja ystävällinen. Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen.
Seurustelen onnellisesti. Miespuoliset älkööt vastatko.

Sähköpostini on Smilefrom@hotmail.com laita ihmeessä viestiä jos kiinnostaa!

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Löytyisikö vielä ketään? :s

Tosi kovasti tarvitsisin kavereita jotka tykkää tanssia ja pitää hauskaa! Olisi kiva saada vaikka isompi tyttöporukka kokoon ja käydä yhdessä baareilemassa ja muuta :)!

Vierailija

Mullakin olis baariseuralle tarvetta, täysi-ikäistyn tässä muutaman päivän sisällä, joten ei hirveesti ole kavereita joilla riittäis ikä, että jos 18 vuotiaan seura kelpais jollekin niin laittakaa mailia headintheclouds_93@yahoo.com :)
Sellanen porukka olis tosiaan ihan jees :)

Vierailija

No minä voisin oikeestaan lähteäkkin! En tosin asu Kuopiossa, mutta tässä ihan lähellä kyllä. Ja usein viikonloppusin käynki siellä baareissa, kun kyyti tai yöpaikka löytyy. :) Ja kouluakin Kuopiossa käyn.
Niin ja oon -91 syntynyt ja tykkään myös tanssia!

Vierailija

Hei sinä anonyymi joka et asu Kuopiossa, mutta voisit lähtee mukaan!
Olen tutustunut täällä nyt kahteen tyttöön kenen kanssa pari kertaa käyty tanssimassa ja nytkin perjantaina mennään! Haluaisitko lähteä mukaan joku kerta? Laitapas minulle viestiä smilefrom@hotmail.com ja kerro itsestäsi lisää! :)

Vierailija

Moikka tytöt! Itse oon muuttamassa Kuopioon kesällä ja tosiaan aika vähän ihmisiä tunnen vielä sieltä päin. Vähän jännittää tulla sinne savon sydämeen :) Tykkään kans tanssia ja käydä viihteellä. Olis hauska tutustua Kuopion yöelämään ja muutenkin. Vieläkö mahtuu seuraan mukaan kesällä? :)

Vierailija

Hei, täälläkin olisi 22-vuotias tanssihirmu joka ei tahdo löytää seuraa viihteelle. Seurustelen myös. Muutin Kuopioon syksyllä opiskelemaan joten naisseura olisi varsinkin viikonloppuviihteelle todella kiva lisä :)

Vierailija

Hei! Laittakaa vaan viestiä minulle Smilefrom@hotmail.com. Olen tätä kautta löytänyt jo 2 tosi mukavaa tyttöä, kenen kanssa ollaan käyty baareissa ja kolmaskin jo olisi porukkaan tiedossa. Laittakaa viestiä jos haluatte mukaan! Ollaan 18 - 21 vuotiaita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat