seurustelun vuosipäivä

Vierailija

Elikkäs meille tulis nyt lauantaina 2 vuotta kun alettiin seurustelee<3 mies on tällä hetkellä armeijan harmaissa, mutta tulee onneksi lomille perjantaina, joten jotain kivaa pitäis lauantaille keksiä. Onko kellään mitään romanttisia ideoita, (oon ite niin huono keksimään) jotain muuta kuin ravintolaan syömään tai leffaan..ne on jotenkin niin "tavallisia" Tai miten te muut ootte viettäny vuosipäiviänne?

Kommentit (5)

Vierailija

Moikka!

Itse laittaisin jotain tosi hyvää ruokaa miehelle ja taivaallisen hyvää jälkiruokaa. ;) Järjestäisin olohuoneen pimeäksi ja sinne jonku matalan pöydän, paljon tyynyjä ja kynttilöitä. Söisitte ruokaa siis lattialla istuen. Taustalle jotain ihanaa musiikkia..

Vierailija

Hei toihan kuulostaa hyvältä!:) Kiitos paljon ideasta, ehkä mä tästä rupean suunnitelemaan jotain taivaallisen hyvää ruokaa.

Vierailija

Heips,

Itse tein 2-vuotispäivänämme hyvää ruokaa ja huippu jälkkärin.

Eli odotin,että mies oli tulossa töistä kotiin.

Olin pukeutunut verkkareihin ja huppariin ja alla oli tietenkin tyrmäävän seksikäs korsetti+sukkanauhat sun muut hepeneet.

Mies tuli töistä kotiin ja odotin siellä sitten "ryysyisen" näköisenä ja ruoan jälkeen sanoin ,että menen käymään vessassa.

Riisuin verkkarit päältäni ja astelin vessasta ulos korsetti päällä. Voin kertoa,että kyllä mieheni ei ole ikinä kattonut mua samalla tavalla kuin tuolloin. Kannattaa kokeilla ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat