Ongelmias (yllätys yllätys) miesten kanssa, jos neuvoja saisi..

Vierailija

Eli siis
2 kuukautta sitten ennen kuin tapasin nykyisen poikaystäväni, minulla oli seksisuhde hyvään kaveriini. Kun tapasin poikaystäväni luonnollisesti sanoin kaverilleni että seksi osuus on ohi.

Nyt 2 kuukautta myöhemmin hän kertoi minulle että hän tykkää musta ja haluaa olla mun kanssa. Vuosi sitten olin tosi ihastunut siihen ja olisin riemuinnut hänen kanssaan olosta. hän ei kuitenkaan voi olla minun kanssani julkisesti yhdessä (hänen isä on ongelma ja hän pelkää isäänsä) Hän on tosi ihana ja kiltti

MUTTA

Nykyisen poikaystävän kanssa ollessani olen onnellinen ja hän on ihana ja hän haluaa olla mun kanssa myös julkisesti. Hän on kertonut että haluaa tulevaisuuden minun kanssani perheen yms. Mutta nopea toiminta hieman pelottaa mua..

Nyt mietityttää että kumman kanssa olisi minun hyvä olla. Molemmat on tosi ihania ja tunnen oloni hyväksi ja turvallisesksi heidän kanssaan, tykkään molemmista..

Parin päivän sisällä sovittiin että tavataan kaverini kanssa ja jutellaan asiat halki. Poikaystävän kanssakin tulisi jutella..

En tiedä mitä tehdä, olisiko jollakin neuvoja??
Asia on vaivannut päätäni jo pitempään..

Kommentit (3)

Vierailija

hemmetin vaikea tilanne varmasti. tuohon ei vaan oikein kenelläkään muulla ole ratkaisua. pitää miettiä mitä itse haluaa. se saattaa olla hankalaa tiedän kokemuksesta.

Vierailija

jos oot onnellinen niin ei kannata vaihtaa. ite tein sen virheen ja vaihdon seurauksena tullut suhde meni ulalle... jos sinusta etenette liian nopeesti niin voithan mainita siitä poikkiksellesi =) mutta tietenkin teet kuten parhaaksi näet :)

Vierailija

Jos itse olisin tuossa tilanteessa niin en enää vaihtaisi. Voit sanoa kaverillesi, että haluat olla hänen kanssaan vaan kaveri niinkuin ennenkin, mutta ilman seksiä. Kerta sinä olet ollut hänestä ennen kiinnostunut ja hän on sinusta vasta nyt, koska hän näki nyt, että joku muu sai sinut ja sinulla on nykyisen poikaystäväsi kanssa hauskaa?

Sano nykyiselle poikaystävällesi ettet halua mennä asioissa liian nopeasta ja ettei teillä ole mitään kiirettä. Koko elämä edessä :-)

Onko sinulla tunteita tähän kaveriisi enemmän kuin poikaystävääsi? Tee niin miten sydämesi sanoo!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat