entäs kun mies on se joka ei halua?

Vierailija

olen 21v ja olen seurustellut 23v jätkäni kanssa hieman yli 2kk ilman mitään ongelmia, lukuunottamatta yhtä viime aikoina ilmennyttä asiaa. itse olen seksuaalisesti aika aktiivinen mutta kumppanilleni näyttäisi riittävän 1 kerta 1,5 viikossa vaikka olisimme nukkunneet puolet kyseisestä ajasta vierekkäin. (emme siis asu yhdessä mutta näemme yleensä pari kertaa viikolla ja vietämme viikonloput yhdessä)
voi olla että tämä on ihan omaa turhautumistani tai jtn vastaavaa joten kysyisinki muilta onko vinkkejä sen suhteen miten saisin kaksilahkeisen innostumaan useammin tai vastaavasti itseni hieman "rauhallisemmaksi"? tai miten ottaa tämän asian esille hänen kanssaan häntä loukkaamatta? aiheen arkaluontoisuutta lisää myös se että keston suhteen voisin minun puolestani olla edes pikkaisen parantamisen varaa sillä yksikään sessio ei ole ekoja kertoja lukuunottamatta kestänyt yli 25min...olen sen verran hellyydenkipeä yksilö että asialle olisi kohta pakko tehdä jotain lisäksi hän tuntuisi olevan ns "aamuihmisiä", itse en juurikaan...vinkkejä tähänkin? :D

Kommentit (3)

Vierailija

Onko miehesi aloittanut jonkin uuden työn tai muuta vastaavaa? tai elämän muulla saralla on menossa joku muuttumisvaihe? omalta osaltani voisin sanoa että kun miehellä on ollut jokin stressaava ajan jakso(yo kirjoitukset) ja tällä hetkellä kiireinen työ niin se saattaa veloittaa yhteisiä lemmenhetkiä väsymyksen takia välillä aika paljonkin :/ voisit ehkä vinkata hienovaraisesti että olet huomannut ettei häntä huvita ehkä yhtä paljon kuin sinua ja kysyä suoraan että mistä kiikastaa..
oletteko vielä keskustelleet että mikä kiinnostaa toista tai saa toisen kiihottumaan?(jos uskallat)voisithan pyytää kundiasi tulemaan kanssasi sänkyyn ja sinä voisit tehdä aloittee hyväilemällä itseäsi,yleensä se saa ainakin oman mieheni syttymään ;)ja jos sessio yleensä kestää mielestäsi liian vähän aikaa,siinähän saisin hieman lisä aikaa itsellesi :D

Vierailija

Ja jos itse on ilta ja toinen aamuihminen,siihen täytyy yleensä vain tottua ja sopeutua molemmin puolin(sama ongelma itsellä)mutta mikä esim. voisi olla parempi herätys kuin harrastaa seksiä,tietenkin jos toinen tekee aloitteen :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat