Omalaatuinen synttärikortti-ideoita?

Vierailija

Eli kaverillani on tulossa synttärit tässä parin viikon kuluttua ja haluaisin tehdä omatekemän synttärikortin hänelle:) Haluaisin ottaa ideoita vastaan, miten toteuttaisin tämän, ja millaisia kortteja olette itse tehneet kavereillenne?

Kommentit (2)

Vierailija

Ite teen aina kortit itse. Ostan tiimarista tms kartonkia (löytyy erikokoisia ja värisiä eli ei tarvitse itse leikellä isosta paperista sopivaa palaa) ja sitten leikkelen lehdistä sanoja,kuvia ja kirjaimia. Sellanen leikkaa-liimaa kortti on itelle jotenki mukavin ja helpoin tapa muistaa ystävää... Ne sanat ja kuvat korttiin valitsen aina ystävää ajatellen, saatan siis leikellä siihen sanoja jotka kuvaavat ystävää tai yhteisiä muistojamme.. Kortti on siis sellainen kollaasityyppinen ja taakse sitten kirjoittelen jotain hauskaa värikkäillä kynillä.

Joskus olen myös tehnyt julisteen yhteisistä kuvista ja niihin sitten kirjotellut jotain lyhyitä ja ytimekkäitä, mutta hauskoja kuvatekstejä.

Vierailija

Itse kerran tulostin netistä osuvan sarjakuvapätkän Viivistä ja wagnerista. Keksin toiselle puolelle älyttömän runon, jolle nauramme vieläkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat