Ongelmako!?

Vierailija

Tapasin tutun miehen ravintolassa ja päädyimme harrastamaan seksiä. Hän on jonkin verran vanhempi, 15 vuotta, naimisissa ja useamman lapsen isä. Hän on entuudestaan minulle tuttu yli 10 vuoden takaa ja tunnen hänen vaimonsakin joten kuten.
Tiedän että mies on pettänyt ennenkin, kuten myös hänen vaimonsa ja heillä on sanaton sopimus siitä ettei toisen reissuista kysellä.
Itse olen juuri eronnut yh enkä todellakaan etsi seurustelusuhdetta. Olen nuori ja nätti ja vartalonikin kuulemma upea joten yhdenillan -juttuja olisi ja treffipyyntöjäkin tulee, mutta tällainen ei taas itseäni kiinnosta. Eikä aikanikaan tällaiseen riitä. Tarvitsen vielä aikaa ennen uutta suhdetta, mutta joka tapauksessa tarvitsen silloin tällöin miehen kanssani peiton alle.
Ja nyt siis leikkittelen ajatuksella, että aloittaisin miehen ehdottaman seksisuhteen hänen kanssaan. Molemmat hyötyisivät eikä minun tarvitsisi sitoutua eikä "nähdä vaivaa" seksin eteen. Toisaalta sitten kun olen valmis aloittamaan seurustelun, voisin päättää tämän "suhteen", eikä tarvitsisi pelätä toisen osapuolen ihastumista.
Kyseinen mies on kaikinpuolin komea ja hoitaa kyllä hommansa makuuhuoneessa. Tiedän, että hän pettäisi vaimoaan joka tapauksessa. Olemme myös puhuneet hänen kanssaan asiasta. Onko sillä sitten väliä tapahtuuko se minun vai jonkun muun kanssa?? Hyöty-hyöty -suhde??

Kommentit (2)

Vierailija

Mun mielestä homma on ok jos sulle ei tuu morkkista. Ehkä sikamaisesti ajateltu mut jos se mies on valmis pettään niin hyppää satulaan vaan, turha sitä sen vaimoa ja lapsia on sääliä jos kerta tällä pariskunnalla on se ns. sanaton sopimuskin. Ja kun oikein alkaa tän asian puolesta puhumaan, vaikken pettämistä hyväksykään, niin se on tasan teidän kahden välinen asia niin kauan kun tän miehen vaimo tai muutkaan asian ulkopuoliset ei tiedä, ja kun se ei loukkaa ketään.

Itekkin oon pettänyt aiempaa poikkistani sellasen tyypin kanssa joka myös seurusteli tahollaan. Ensimmäiset kerrat meni ihan ok, mulle ei tullu huono omatunto eikä myöskään hänelle, johtuen mun osalta kenties siitä että mun silloinen suhde oli huonossa jamassa ja hain seksiä muualta saaden siitä sit jotain lohtua. Sit kun oma parisuhde alko taas päästä jaloilleen ja asiat rullaan niin lopetin tän pettämisen. Kuulostaa ehkä joidenkin mielestä kamalalta mut tää pettäminen pelasti mun silloisen parisuhteen, se autto mua jaksaan sitä vaikeeta aikaa ja jollain lailla henkisesti vahvisti mua, ehkä itsetunto koheni sun muuta.

Joten go for it jos omatunto sen kestää.

Vierailija

Ja huom, homma poikki siinä vaiheessa jos/kun tulee tuntemuksia että sua hyväkskäytetään, tai jos alat kokeen mustasukkasuutta tästä miehestä...esim. kun mies lähtee takas kotiin vaimon ja lasten luo ja sä tunnet mustispistoksen itessäs niin on aika lopettaa se suhde. Tämä siis mun mielipide, koska kysehän tossa suhteessa ois nimenomaan hyödystä. Se on se kunnon parisuhde johon kuuluu myös riitoja ja ongelmia, pelkkä seksisuhde sisältää nautintoa, huvia ja rentoutusta. Tai ainakin mä ajattelen että miten sellanen "salasuhde" voi olla mielekäs joka aiheuttaa stressiä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat