Polttava tunne alapäässä sen jälkeen kun mies on lauennut sisään

Vierailija

Tarvitsen taas apua. Mistä johtuu, kun eilen ekaa kertaa harrastimme seksiä ilman kumia (aloitin pillerit), ja kun mies laukesi sisääni, sen jälkeen alapäätäni poltteli aivan vietävästi! Polttelua kesti melko pitkään, sitten nukahdin ja aamulla kun heräsin, niin ei enää tuntunut.

Ei kyllä ole kiva, jos joka kerta tulee semmoinen samanlainen tunne :(

Onko siis kokemuksia, osaisitteko auttaa?
Kiitos!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tiedän tunteen! olen aika monesti huomannut kyseisen vaivan ja se todella ärsyttää.En tiedä mistä se johtuu mutta voin neuvoa pikaista suihkua seksin jälkeen,yritä huuhdella siemenneste pois,se on ainankin tehonnut minulla.. olisi kyllä kiva tietää mistä vaiva johtuu :/

Vierailija

Jospa joku osaisi kertoa, mistä se johtuu ja voisiko sen välttää jotenkin :(
Suihku voisi olla hyvä, mutta ei oikeen keskellä yötä viitsi suihkuun mennä. Saattais porukatkin ihmetellä..
Toivottavasti vaiva ei toistu jokaisella kerralla...

Vierailija

Minullakin taisi olla muutaman ensimmäisen kerran kirvelyä alapäässä yhdynnän jälkeen, kun jätettiin avomiehen kans kondomin käyttö ja aloin käyttämää e-pillereitä. Kirvelyä ei ole tosiaan tuntunut kuin muutaman kerran alussa. En oo kuitenkaa ihan varma, että loppuuko kirvely ajan myötä itsestään..
Mutta suihkussa käyminen varmaankin helpottaa yhdynnän jälkeen :)

Vierailija

jos on ollut pitkä aika ilman yhdyntää niin on polttava tunne, samoin kuin alussakin...en tiedä, kai on jotenkin allerginen spermalle? Jostain luin että sekin on mahdollista... kuitenkin, meni muutaman kerran jälkeen ohi ja jos ei liian pitkiä taukoja pidä niin ei tule epämiellyttävän polttavaa oloa :D

Vierailija

Hmmm... itse olen aina ajatellut, että se johtuu vain siitä kun paikat on seksin aikana hiukan hiertyneet, niin (hiukan suolainen?) sperma sitten vain kirvelee. Suihkussa käynti voisi auttaa, ja etenkin huuhteleminen kylmällä/viileällä vedellä voisi turruttaa polttelua.

Vierailija

Mulla ainakin noin käy just sen jälkeen, jos limakalvot ovat liian kuivat, ja saan seksistä haavaumia. Limakalvoista huolehtiminen ja liukkari auttaa.

Vierailija

Mulla kirveltää aika monesti, koska elän etäsuhteessa. Niihin aikoihin, kun lähes asumme yhdessä, kirvelyä ei esiinny, mutta muina aikoina aina parin ekan kerran jälkeen kirveltää. Meillä ei liukkari auta, suihku jälkeenpäin auttaa vain vähän:( Myöskään pitkä "lämmittely" ei vaikuta kirvelyyn(meillä, muista en tiedä).

Vierailija

mulla on atooppinen iho, ja luin netistä että tällöin voi olla hyvinkin allerginen siemennesteelle. Itse olen. ja samanlaista oireilua. Mulla auttaa suihku, mutta paikat sen jälkeen parikin päivää kipeenä. :s tosi tuskallinen ja ärsyttävä vaiva. ja hoitokeinoa ei kuulemma ole muuta kun kondomin käyttö. :s tuskallista! :/ oireet kuulostaa aivan sperma allergialle.. :/ pahoittelen! :s

llottaa
Seuraa 
Liittynyt3.2.2010

"hauska" kuulla että muillaki samaa ongelmaa. Sillon tällön itelläki kirvelee, ja oon huomannu ton että jos ei ihan oo täysillä mukana eikä silleen kiihottunu aivan huippuun niin sillon kirvelee (kun hinkkaa) ja sillon myös sperma kirvelee. Että tossa hankaumaselityksessä saattaa olla perää! toivottavasti ei tota allergiaa oo :/ mutta ainaki täällä on monia todistamassa että voi myös johtua muusta kun allergiasta kun vain sillon tällön tuntuu :)

Vierailija

Mulla on ihan samoja oireita! Luultavasti liittyy just noihin kuiviin limakalvoihin. Kylmä suihku auttaa aina mutta harmittaahan se kun täytyy heti seksin jälkeen juosta suihkuun kun polttelee niin hitosti! Onneksi nopsan suihkun jälkeen pääsee aina takaisin kultsin kainaloon^^

Vierailija

Kiitti viesteistä!

Hei, olen tehnyt seuraavanlaisen havainnon.. Kirvelyä esiintyy vain silloin (hetkisen aikaa), kun mies laukeaa sisääni ollessaan päälläni. Jos taas minä olen päällä niin silloin ei kirvele lainkaan. :OO En ymmärrä. Mutta enää tämä asia ei häiritse niin paljoa, koska kirvely ei ole niin voimakasta kuin aluksi, ja se kestää vain vähän aikaa. Mutta ihmetyttää silti :D

Vierailija

En muista mistä luin, mutta juuri tuo polttava tunne jne. on jonkilainen allerginen reaktio spermalle, eli olet siis tödennälöisesti allerginen kyseisen miehen spermalle...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat