Valinnan vaikeus..

Vierailija

Tilanne on kutakuinkin tämä; Erosin pitkäaikaisesta suhteestani noin 7-8kk sitten. Ero oli siis suhteen toisen osapuolen, ex-poikaystäväni päätös. Syytä en oikein saanut, mikä on kumma sillä pari vuotta kuitenkin samaan suuntaan kuljettiin. Nyt kuitenkin seurustelen jo uuden kanssa. Kieltämättä nopeaa toimintaa ja matka on ollut jo nyt kivinen. Uusi suhde alkoi vain pari kk erosta ja nyt oltu sen puolisen vuotta yhdessä. Olen kuitenkin aina tiennyt jostain syystä että exäni tulee takaisin. Ja niinhän nyt on käynyt, että hän pisti pakan sekaisin pamauttamalla rakkautensa minua kohtaan. Olen aivan hukassa, en tiedä mitä tehdä. Kenet valita, vai ei kenties ketään. uusi kultani on mahtavempi kun uskoisikaan. Olen jo tämän puolen vuoden aikana eksynyt hairahtamaan eksäni matkaan ja hän oli valmis antamaan anteeksi ja jatkamaan. Oma syyllisyyden tuntoni ei vain anna itselleni anteeksi, tuntuu etten ikinä ole tarpeeksi rehellinen nykyiselleni. Kaikki kolme tietävät mikä on meno ja eksäni on antanut ns. pallon minulle eli minä päätän. Eihän kukaan täällä voi minun puolesta päättää, mutta neuvot olisivat todella tarpeen, sillä olen aivan hukassa itseni ja kaiken muunkin kanssa juuri nyt..

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat