Kaveripoika + humala = säätöä

Vierailija

Kaikki alkoi viime uutenavuotena, kun vietimme iltaa samoissa kemuissa tämän pojan kanssa. Hän ei ole kovin läheinen minulle, mutta olemme välillä juurikin samassa porukassa. Emme kuitenkaan näe niin kovin usein. Näissä juhlissa olin itse melkoisessa humalassa, mutta poika selvin päin. Jotenkin sitten ajauduimme pussailemaan salaa muilta, ja tyydytin häntä myös.

Kolmisen viikkoa sitten olimme jälleen juhlimassa. Minä kovassa kännissä, poika selvänä. Asiat johtivat siihen, että muhinoimme piilossa muilta, ja olisimme harrastaneet seksiä, mutta ei ollut kondomia, joten pelkkä käsi- ja suupeli sai riittää.

Nyt olen alkanut kiinnostua hänestä toden teolla. En tiedä, mitä haluaisin, mutta ei hänestäkään ota selvää. Muiden ollessa paikalla olemme kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut.
Mitä tämä poika haluaa? Hän myös pyysi etten kertoisi kellekään välillämme tapahtuneista, mutta pakko oli purkaa tänne. Kaksi parasta kaveriani seurustelevat molemmat, eivätkä ollenkaan hyväksy tällaista "säätöä"...

Kommentit (8)

Vierailija

ei säädössä mitään vikaa ole, niin kauan kun se ei ketään satuta. kannattaa käydä pojan kanssa perusteellinen keskustelu, käytte läpi mitä kumpikin suhteelta haluaa/odottaa. että sitten olette samoilla linjoilla asian kanssa. se on ikävää, jos toinen haluaa jotain enemmän, ja toinen mieluummin pysyisi satunnaisessa säädössä.

Vierailija

Niin, kai se olisi vain puhuttava. Mutta jotenkin tuntuu, ettemme ole ehkä kuitenkaan niin läheisiä, tai juttu pojalle niin vakava, että pystyisin siitä yhtäkkiä menemään puhumaan... Jostain syystä haluaisin kovasti tämän "kännisäätömme" jatkuvan, ehkäpä sellaisenaan. Mutta mitenkä sen viestität, siinä onkin toinen juttu jo...

Vierailija

Oletko sata prosenttisen varma että hän oli selvinpäin? Kenties autolla? Tiedän erittäin hyvin miehen kenen kanssa on ns. säätöä ollut pidemmän aikaa ja hän vaikuttaa erittäin selvinpäiseltä sillon kun olen itsekin humalassa :)

Vierailija

Kyllä olen aika varma, että hän oli selvinpäin. Hän ei juo paljoa muutenkaan, ja nytkään en nähnyt hänellä missään vaiheessa juomia.

Vierailija

Täällä on myös hieman sama tilanne! Baarissa olen muutaman kerran aika tiiviisti tanssinut kaveripoikani kanssa ja viimeksi päädyimme myös pussailemaan. Olen korviani myöten ihastunut mutten tiedä mitä jätkä ajattelee. Näemme aika paljon viikonloppuisin, mutta hän on kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Juttelee kyllä aika paljon. Ja en uskalla ottaa ehkä sitä ratkaisevaa askelta, koska mikäli sana pakit, joudun silti nähdä häntä paljon. Liikumme samassa porukassa. Ja en tiiä olisiko parempi kertoa tunteista suoraan vai yrittää vihjailla että olen kiinnostunut. Vihaan ihastumista!

Taitaa olla vanha keskustelu, eikä auta aloittajaa mutta sainpahan purettua tuntojani jonnekin!

Vierailija

Mulla on ollu kaksikin aika samanlaista säätöä. Meillä on aika tiivis kaveriporukka missä suurin osa on jätkiä. Pari kesää sitten juhannusaattona päädyin samaan punkkaan yhden pojista kanssa. Se oli sellasta muhinointia mutta seksiä emme harrastaneet, sillä samassa huoneessa nukkuin muitakin tyyppejä. Siitä alkoi sellainen tekstailu/satunnainen tapaamiset ym. mutta emme puhuneet seurustelusta, se oli ns. "kesäromanssi" :D Olimme kauitenkin avoimesti yhdessä juhlissa sun muissa. Sitten se vähän jäi kun tuli syksy ja menimme eri opiskelupaikkoihin. :)

Saman vuoden Marraskuussa törmäsimme bileissä. Illan päätteeksi löysimme toisemme samasta sängystä. Aamulla hänelle tuli kova kiire kotiin ja hän katkaisi välit. Nyt hän ei ole puhunut minulle yli vuoteen. Näämme silloin tällöin juhlissa tai kaupungilla saman asuinpaikan vuoksi.. Meillä siis homma meni vain liian vaikeaksi.. :(

Vierailija

Vähän samanalainen tapaus kävi mulla tossa pari päivää sitten. Olin juurikin dokaamassa yhden tyttökaverin ja yhden poikakaverin kanssa. Alkuilta meni ihan normaalisti, ja paikalle alkoi myöhemmin tulla enemmän ihmisiä. Jäätiin sitten tän pojan kanssa kaksistee ku muut lähti käymään kaupassa ja sit vaan pussattii (pojan alotteesta), aika montaki kertaa. Tää jätkä on varattu (sen tyttöystävä ei tiedä vielä asiasta) ja siks sitä rupes kaduttaa seuraavana päivänä....mua itteeni se ei yhtää häirinny että me pussailtii mutta ollaan kuitenki oltu vaa kavereita monta vuotta nii tuntuu vähä oudolta. En itekkään tiiä mitä tää jätkä haluu, mut sitä kuulemma pikkusen kaduttaa tapahtunut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat